آنتونیو کاسانو در مصاحبه‌ با یکی از هواداران تیم سابقش اینتر در شبکه 5 ایتالیا، اعلام کرد که هنوز بازنشسته نشده است.
 
در ماه جولای اعلام شد که کاسانوی 35 ساله به دلیل مشکلات خانوادگی به دوران بازیگری‌اش پایان داده است و همسرش نیز این خبر را تأیید کرد. او اما اکنون این خبر را تکذیب کرده است.
 
کاسانو: همسرم از خانه‌ نشینی من ناراحت است!
 
کاسانو در پاسخ به این سؤال که چرا بازنشسته شده است، گفت: من بازنشسته نشده‌ام. فقط منتظرم تا از تیمی که بتواند مرا خوشحال کند، پیشنهاد دریافت کنم. می‌خواهم به تیمی بروم که بازی در آن برایم لذتبخش باشد.
 
وی درباره زیباترین گلی که به ثمر رسانده است، گفت: من اولین گلم را مقابل اینتر به ثمر رساندم و این کار را عمداً انجام دادم. اینتر تیمی است که در قلب من جا دارد و آن گلی که به این تیم زدم، مرا خوشتیپ، پولدار و مشهور کرد. مردم جذب فوتبالیست‌ها می‌شوند. حتی اگر زشت هم باشی وقتی فوتبالیست می‌شوی، چون پولدار می‌شوی، تو را زیبا می‌بینند.
 
مهام سابق رم در پاسخ به این سؤال که آیا همسرش از خانه‌نشینی او راضی است، اظهار داشت: او کمی ناراحت است که من از صبح تا شب در خانه‌ام. زندگی کردن با من کار آسانی نیست. من همیشه در حال تماشای فوتبال هستم.
 
چرا کاسانو در رم نماند، سؤال دیگری بود که کاسانو این‌گونه به آن پاسخ داد: چون بهترین تیم دنیا مرا می‌خواست؛ رئال مادرید.
 
مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا سپس اعتراف کرد که یوونتوس سه بار به او پیشنهاد داده، اما حاضر به پذیرش هیچ یک از آنها نشده است: من سه بار پیشنهاد یوونتوس را رد کردم، چون من یک اینتری هستم و از این بابت خوشحالم. کدام یک از گل‌هایم را بیشتر از همه دوست دارم؟ آنهایی که به یوونتوس زدم!
 
«کدام بازیکن بیش از همه به کاسانو برای پیشرفت در دوران بازیگری‌اش کمک کرد؟»، او در این باره هم عنوان کرد: من خوش‌شانس بودم که توانستم در کنار زیدان و رونالدو نازاریو بازی کنم، اما بازیکنی که بیش از همه از بازی در کنارش لذت بردم، بدون شک توتی بود.