وریا غفوری " در مورد عکسی که از قلیان کشیدنش منتشر شده است حرف های جالبی زد که در ادامه می خوانید:


حتما می دانی که عکس هایی از تو در فضای مجازی در مورد قلیان کشیدن منتشر شده است. نظرت در مورد این اتفاق چیست؟


واقعا نمی دانم چه بگویم. زمانی که این عکس ها را دیدم از ته دل خندیدم و البته تاسف خوردم برای کسانی که سوژه پیدا نمی کنند و می خواهند حاشیه درست کنند که البته قطعا موفق نمی شوند. واقعا این عکس خنده دار است.


یعنی این عکس برای تو نیست و برایت حاشیه سازی کرده اند؟


واقعا نمی دانم فوتوشاپ از این تابلوتر هم می شود؟ خنده دار است که حتی بخواهم در مورد آن توضیح بدهم. شلنگ را در دماغ من کرده اند و می گویند عکس برای خودت هست. (با خنده)


قبل از این که این عکس منتشر شود قبلا آن را دیده بودی؟


بله قبلا دیده بودم. 5 ماه پیش این عکس را یکی از دوستانم برایم فرستاد ولی چون خیلی فوتوشاپش تابلو بود نتوانستند روی آن مانور دهند و حالا که کار به این جا کشیده است در مورد آن صحبت می کنند.


چرا حالا این عکس از تو منتشر شده است؟


حالا که دیده اند عکس و فیلم بازیکنان خودشان منتشر شده است، دست به این کار خنده دار زده اند و سعی می کنند من را وارد این بازی ها کنند که البته همانطور که قبلا هم گفتم موفق هم نمی شوند چون واضح است که این عکس برای من نیست.


یعنی این عکس از سوی پرسپولیسی ها منتشر شده است؟


صد درصد چون این عکس برای اولین بار روی کانال های هواداری تیم رقیب منتشر شده است. همانطور که گفتم آنها چون دیدند فیلم و عکس از بازیکنان خودشان منتشر شده است، چنین کاری کردند در حالی که احتمالا نمی دانند من اصلا اهل این حرف ها نیستم.


اساسا بازیکنان ملی پوش که مدام در اردوهای مختلف ملی و باشگاهی هستند، می توانند قلیان بکشند؟


فکر نمی کنم چون اصلا بازیکنان ملی پوش در شان خود نمی بینند که قلیان بکشند و البته شرایط بدنی هم اجازه نمی دهد. من که در زندگی شخصی کسی نیستم ولی همه می دانند من چقدر از قلیان کشیدن متنفر هستم.