وحید هاشمیان درباره وضعیت خودش اظهار داشت: من الان تهران هستم. سفرم برای کار شخصی است. مدارک مربیگری ام را گرفتم و زندگی عادی ام را می گذرانم.

وی افزود: الان هنوز هیچ پیشنهادی ندارم. من 4 سال و نیم است که بازیگری را کنار گذاشتم و سلسله مراتب را طی کردم تا بتوانم مربی شوم. اگر الان هم مربی شوم، اصلا زود نیست. البته قبول کردن هدایت یک تیم به شرایط تیم و خانوادگی من هم بستگی دارد.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران درباره انتخابش به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: من مدتی که در کیش بودم، مسئول مبارزه با مواد مخدرکیش با من تماس گرفت. یکسری موارد را به من توضیح داد اما من هنوز کاری نتوانستم انجام دهم. امیدوارم بتوانم کاری انجام دهم تا این موضوع از حالت شعار به واقعیت برسد.

هاشمیان درباره اینکه اعلام شده 20 درصد فوتبالیست ها سیگار و 50 درصد قلیان می کشند، گفت: درباره این آمار من اطلاعی ندارم اما آیا فقط فوتبالیست ها سیگار و قلیان می کشند؟ بازیکنان فوتبال ما نیز قسمتی از جامعه ما هستند. البته من این کار را تایید نمی کنم اما حرفم این است که اگر قلیان خوب نیست، پس چرا این همه سفره خانه وجود دارد؟

وی در ادامه بیان داشت: بازیکن حرفه ای نباید به این جمع ها برود چون ورزشکار نمونه است. اما من می گویم وقتی یک چیزی بد است؛ مثلا مواد مخدر بد است، می توانیم در شهر سفره خانه باز کنیم و بگوییم مواد مخدر هم در آنها استعمال شود؟

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان درباره شرایط این تیم گفت: پرسپولیس در طول چند سال اخیر فراز و نشیب زیاد داشت و یک بار هم دوم شد. از وقتی که برانکو به پرسپولیس آمده، توانسته به این تیم آرامش بدهد و با برنامه بازی کند. آنها فقط در طول این فصل یک شکست داشتند اما باید برای بخش دفاعی خود یار تقویتی بگیرند. انشاالله نه تنها پرسپولیس بلکه سایر تیمهای آسیایی از جمله استقلال هم خوب تقویت شوند.