محمد مهدی برادران ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی در مورد اینکه آیا در نهایت با برگزاری دیدار دو تیم سیاه جامگان و صنعت نفت طلسم بازی در ورزشگاه امام رضا می شکند یا خیر، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: آخرین خبری که داریم و طی توافقاتی که با فرماندار انجام دادیم، این شد که بازی را در ورزشگاه امام رضا برگزار کنیم. از زمانی که آقای جواهری مسئول تربیت بدنی آستان قدس آمدند، با آستان قدس مشکلی نداشتیم ولی فرمانداری اجازه نمی داد.


وی با اشاره به اینکه با صدور مجوز توسط شورای تامین دیگر مشکلی برای برگزاری دیدارهای رسمی وجود ندارد، عنوان کرد: با شورای تامین جلسه داشتیم و مجوز رسمی برگزاری بازی به هیات فوتبال اعلام شد. در حال حاضر هیچ مشکلی برای برگزاری بازی نداریم.


برادران در ادامه اظهار داشت: اگرچه نیروی انتظامی درخواست داشت که بازی از پنج شنبه به جمعه ببریم. البته ما خودمان هم همین موضوع را می خواهیم ولی با توجه به تجربیات قبلی که در مدیریت شهری دارم، مشکلی در این زمینه وجود ندارد. اگر بحث انتقال بازی به روز جمعه هم باشد، باید با سازمان لیگ مکاتبه کنیم و آنها در این خصوص نظر بدهند.


رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که با این تفاسیر نباید مشکلی برای بازی وجود داشته باشد، توضیح داد: بله فکر می کنم طلسم برگزاری بازی در دیدارهای رسمی خواهد شکست. البته ما بازی افتتاحیه را هم در روز اول هفته ( شنبه 25 شهریور ماه) برگزار کردیم و مشکلی نبود و هیات فوتبال به کمک آستان قدس بازی را برگزار کرد. این هفته هم یک دوره آموزشی با حضور آقای فتاحی مسئول کیته مسابقات لیگ و آقای خمیسی رئیس حراست برگزار کردیم و حتی به نیروهای خانم جهت برگزاری بازی آموزش دادیم که در بازی ها مشکلی نداشته باشیم.


برادران درباره این موضوع که چقدر امیدوار است، دیگر مشکلی برای برگزاری این مسابقه ایجاد نشود، خاطرنشان ساخت: مشکلی پیش نمی آید و بی حرف پیش این بازی را برگزار می کنیم. با حمایت های آستان قدس هم بازی اول برای سیاه جامگان رایگان خواهد بود. من همین الان چند بار به خاطر مشکلاتی که در ورزشگاه ثامن ایجاد شده، به دادگاه رفتم و حالا هم برایم مهم نیست که برای ورزشگاه امام رضا دوباره این مشکل برایم رخ دهد. جام جهانی که نمی خواهیم برگزار کنیم. قطر خودش را برای بازی های جام جهانی آماده می کند و ما ماه هاست درگیر افتتاح یک ورزشگاه هستیم و دیگر نمی دانیم چه کاری باید انجام می دادیم که ندادیم؟!