دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته نهم لیگ دسته یک با تساوی بدون گل به پایان رسید. جواد نکونام پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی روی یک دروازه بود و دوازه‌بان ما را کسی ندید. ما تیم برتر زمین بودیم و امروز بدشانسی‌ها و اتفاقات فوتبالی به سراغ ما آمد. ما در این بازی تک به تک، دو پنالتی و... از دست دادیم و بازی‌ای که میتوانستیم با سه یا چهار گل پیروز شویم را با تساوی به پایان رساندیم.

او با بیان اینکه ۱۰ نفره شدن تیم حریف کار خونه به خونه را در این دیدار سخت کرد گفت: تیم مقابل در ۱۸ قدم خودش ایستاده بود و توپ‌ها را دور می‌کرد. بازیکنان ما مردانه بازی کردند ولی متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و با یک امتیاز بازی را ترک کردیم.

سرمربی خونه به خونه درباره داوری این دیدار و این صحبت که داور در این دیدار تلافی اعتراضات نکونام در بازی‌های گذشته را کرده است، تصریح کرد: بحث تلافی نبود. داوران ما باید برخورد خوبی داشته باشند. داور نباید عصبانی باشد. اگر داور، مربی و بازیکن بخواهند عصبانی باشند که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اینقدر برخورد بد؟! داوران ما واقعا زحمت می‌کشند ولی من به عنوان کسی که سالها در فوتبال فعالیت کردم می‌گویم داور نباید سریع عکس‌العمل نشان دهد و باید دوستانه تر برخورد کند.