به گزارش پارس ، به نقل ازآخرین نیوز، مهرزاد معدنچی در مورد علت بازی نکردنش در این فصل و اینکه گفته می شود با یحیی گل محمدی مشکل دارد صحبت هایی را مطرح کرد که بسیار جالب است.
* چرا پرسپولیس نتوانست فصل را با قهرمانی جام حذفی به پایان برساند؟
متاسفانه در مهمترین بازی فصل نتوانستیم از سد سپاهان بگذریم و دل هواداران را شاد کنیم. شما ببینید کرانچار چطور با تعویض هایش روند بازی را به نفع سپاهان عوض کرد اما ما نتوانستیم از گلهای خودمان دفاع کنیم. فکر می کنم کادر فنی ما از? ، ۳ روز قبل از بازی به خاطر استرس و فشار تمرکز نداشت وگرنه برنده فینال جام حذفی ما بودیم.
* از آن بازی به بعد خیلی به کادر فنی و یحیی گل محمدی انتقاد شد و در نهایت هم گل محمدی استعفا داد.
معتقدم در بازی های بزرگ فرق بین مربیان بزرگ و کوچک معلوم می شود. شاید گل محمدی میدانست سال آینده جایی در پرسپولیس ندارد و به خاطر همین زودتر استعفا داد تا اخراج نشود.
* بازیکنی بود که از عمد در بازی با تراکتورسازی غایب باشد؟
چه بگویم اما بودند نفراتی که برای بازی با تراکتورسازی از عمد سه اخطاره شدند که به تبریز نیایند. تازه طرف در این مورد کلی هم با کادر فنی شوخی می کند و عملا می گوید از قصد سه کارته شده، اما کادر فنی به جای برخورد می خندد، البته موضوع دیگری هم بود که باعث شد به تراکتور ببازیم.
* چه مسئله ای؟
دیروز وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم و سپس به رختکن بازگشتیم با صحنه ای عجیب روبرو شدیم، یحیی گل محمدی در رختکن خوابیده بود و گرمکن خود را هم بر روی سرش کشیده بود! وقتی بازیکنان این صحنه را دیدند، یخ کردند. این اتفاقی است که تا به حال در عمرم ندیده بودم، حالا با این وضع توقع دارید سه گل به تراکتور بزنیم؟