به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای، جان لوئیجی دوناروما وقتی سن و سال کمی داشت توانست نام خود را در فوتبال ایتالیا بر سر زبان ها بیندازد. با این حال وقتی تمایل او به جدایی از میلان بر سر زبان ها افتاد، خیلی از تیم ها از جمله رئال مادرید خواستار جذب او شدند ولی دوناروما در نهایت در میلان ماند.

دیمتریو آلبرتینی درباره ظهور پدیده ای به نام دوناروما در فوتبال ایتالیا گفت: دوناروما همین الان هم آماده است که جای بوفون را در تیم ملی ایتالیا بگیرد ولی من فکر نکنم کار بوفون با فوتبال هنوز تمام شده باشد. خداحافظی از فوتبال برای بوفون خیلی زود است و او باید به فوتبال خود ادامه دهد. این خیلی خوب است که الان فوتبال ایتالیا دو دروازه بان آماده و بزرگ دارد. یکی با تجربه بالا که یکی از بهترین دروازه بانان جهان و تاریخ است و دیگری دروازه بانی که در حال ستاره شدن است. به همین خاطر دوناروما باید بوفون را الگوی خود بداند چون قرار است شبیه او شود.

او در پایان گفت: فوتبال ایتالیا در آینده بابت دروازه بانی آینده روشنی دارد چون وقتی کار بوفون در تیم ملی تمام شود یک جانشین خیلی خوب برای او در تیم ملی آماده است تا بتواند جای او را در تیم ملی بگیرد.

دوناروما در حالی قصد داشت از میلان جدا شود که این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورده و امسال باید در لیگ اروپا به میدان برود.