فهرست اسامی شانزده نفره تیم ملی فوتسال ایران دیروز (دوشنبه) از سوی محمد ناظم الشریعه اعلام شد و امروز هم رضا داورزنی اسامی چهارده فوتسالیست را برای حضور در مسابقات دانشجویان آسیا اعلام کرد.
اما با بررسی این دو فهرست، مشخص می‌شود نام سه بازیکن در آن‌ها مشترک است. باقر محمدی، شهاب طالبی و محمدرضا کرد سه بازیکنی هستند که در فهرست دو تیم حضور دارند و این در حالی است که هم اردوها و هم مسابقات دو تیم، به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد. به این ترتیب امکان حضور این سه بازیکن تنها در یکی از تیم‌ها وجود دارد.
از طرفی فهرست اعلام شده برای تیم دانشجویان، فهرست نهایی است اما کادر فنی تیم ملی از بین 16 بازیکن دعوت شده باید دو نفر را خط بزند. حال اردوی تیم ملی فوتسال ایران و تیم دانشجویان از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و برای به وجود نیامدن تداخل در برنامه‌های دو تیم، انتظار می‌رود ناظم الشریعه در فهرست خود بازبینی کرده و بازیکن جدید به اردو فرابخواند. در این میان گفته می‌شود عالی‌قدر که از تیم ملی دانشجویان خط خورده، قرار است به تیم ملی اضافه شده و مسافر ترکمنستان شود.
با این حال مشخص نیست سرمربی تیم ملی فوتسال با علم به این که محمدی، طالبی و کرد در فهرست نهایی دانشجویان حضور دارند، چرا این سه را به تیم ملی دعوت کرده است؟