به گزارش پارس ، حمید بی غم در گفتگو بامهر، در خصوص قطع همکاری اش با باشگاه فرش آرای مشهد اظهار داشت: من با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و حتی به ایشان برای فصل بعد برنامه دادم. قرار بود او با من تماس بگیرد ولی بعد از آن شنیدم که مرتضایی پسر خود را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است.

وی درباره دلایل تصمیم مرتضایی برای انتخاب پسرش تاکید کرد: بین من و آقای مرتضایی اختلاف سلیقه هایی وجود داشت. این اختلافات از نظر ایشان فنی بود و از نظر من حاشیه ای. به عنوان مثال وقتی در نیم فصل سال گذشته تیم ما در رده سوم جدول قرار داشت توقع داشتم بازیکنان شارژ مالی شوند و حتی باشگاه چند بازیکن جدید جذب کند.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: حتی من وحید شمسایی را می خواستم و به باشگاه اعلام کردم این بازیکن را جذب کند. با وجود این مرتضایی نه تنها برای این برنامه ها اقدامی نکرد که حتی پاداش بازیکنان هم لغو شد. به هر حال این اتفاقات در فوتسال رخ می دهد. من از باشگاه فرش آرا دلخور نیستم و با یک باشگاه دیگر برای فصل بعد مذاکراتی داشته ام.

بی غم در پایان گفت: البته همه تیم ها منتظرند تا سرمربی گیتی پسند مشخص شود و بعد از آن سرمربی خود را تعیین کنند! اینکه چه کسی سرمربی گیتی پسند شود در انتخاب سرمربیان سایر تیم ها تاثیر زیادی دارد.