اگرچه انتقادات نیمار از مدیران بارسا صحیح است، اما باید دلیل جدایی او را در حساب های بانکی این بازیکن جستجو کرد.
بعد از دومین دیدار با لباس پاری سن ژرمن، نیمار لب به سخن گشود و اذعان داشت که رفتار هیئت مدیره بارسا دلیل جدایی او از این تیم بوده است.
بعد از پیروزی شگفت انگیز 2-6 برابر تولوز که با درخشش فوق ستاره برزیلی همراه بود، نیمار در خصص جدایی خود از بارسا گفت: "من در بارسا بسیار احساس رضایت داشتم اما وجود مدیران این تیم مرا آزرده می کرد. افرادی در راس مدیریت بارسا حضور دارند که جای آنها آنجا نیست و همه می دانند بارسا لایق سران باکفایت تری است."
دروغ های نیمار را باور نکنید
 
البته در این مورد، شاید اغلب هواداران بارسلونا نیز با نیمار موافق هستند که هیئت مدیره فعلی در حد نام این باشگاه نیست و افت وحشتناک کیفیت تیم فعلی بارسا در زمین، عدم استفاده از پتانسیل بالقوه لاماسیا، خرید بازیکنان پایین تر از حد استاندارد، از بین رفتن سبک همیشگی بازی بارسا و مهم تر از همه عدم توانایی در رسمی کردن قرارداد مسی علیرغم اعلام در ماه ژوئن، کارنامه مدیران بارسا را بیش از گذشته خراب کرده است.
پس شاید در این خصوص حق با ستارگان عصیان کرده ای مانند نیمار و دنی آلوس باشد و فراموش نکنیم که حتی جرارد پیکه نیز بعد از دیدار برگشت برابر رئال مادرید اعتراف کرد که بعد از 9 سال بازی کردن برای بلوگرانا، برای اولین بار به برتری حریف اعتراف می کند.
اما به هر حال، دلایل انتقادات نیمار از هیئت مدیره بارسا کاملا شخصی است. این ستاره خوش تکنیک به علت عدم دریافت پاداش وفاداری 26 میلیون یورویی خود بعد از تمدید قرارداد در اوکتبر 2016 از مدیران بارسا دل خوشی نداشت و البته دیگر دلیل مهم انتقادات او، تلاش برای پاکسازی تصویر خود در ذهن فوتبالدوستان بعد از جدایی از بلوگرانا و انداختن توپ در زمین مدیران بارسلونا است.
دروغ های نیمار را باور نکنید
 
اگرچه نیمار در سال 2013 به بارسلونا ملحق شد، اما از سال 2011 و هنگامیکه این باشگاه 10 میلیون یورو به پدر نیمار بابت تضمین حضور او در بارسا دادند سهم خواهی های خانواده نیمار آغاز شد. در سال 2013 و در روزهای نهایی مذاکرات، علیرغم آنکه بخشی از مالکیت نیمار در دستان شرکت DIS بود، 40 میلیون یورو دیگر نیز به خانواده این بازیکن برزیلی تقدیم کردند.
جالب اینجاست که در جریان انتقال نیمار به پاری سن ژرمن نیز پدر نیمار صاحب 40 میلیون یورو دیگر نیز شده است و به همین دلیل بسیاری پدر این بازیکن را عامل تحریک او برای انتقال به پاریس می دانند.
اگرچه پدر نیمار بعد از نهایی شدن این انتقال در اینستاگرام اذعان داشت که در ابتدا علاقمند به قانع کردن پسرش به ماندن بوده اما نباید فراموش کرد انتقالی که با پولشویی آغاز شده است ( ساندرو راسل هم اکنون در زندان است)، عاقبتی بهتر از این هم نخواهد داشت.
دروغ های نیمار را باور نکنید
 
همچنین نیمار مدتی قبل اذعان داشت که ارنستو والورده، سرمربی بارسا اولین کسی بوده که از تصمیم جدایی او باخبر شده است و اگرچه او اصرار دارد که در روزهای پایانی تصمیم به جدایی گرفته است، اما تلاش ستارگان بارسا برای اقناع او و اخبار و شایعات موید آن است که نیمار مدت ها پیش تصمیم به جدایی و انتقال به پاری سن ژرمن را نهایی کرده بود.
پس باید تاکید کرد که اگرچه بخشی از صحبت های نیمار در مورد بی کفایت بودن هیئت مدیره فعلی بارسا صحت دارد، اما دلایل جدایی و پیوستن او به پاری سن ژرمن را باید در ارقام جا به جا شده و حساب بانکی این ستاره برزیلی و عدم دریافت 26 میلیون یورو پاداش وفاداری جستجو کرد.
بن هیوارد - وبسایت گل
ترجمه: آریا فاطمی مقدم