محسن گروسی در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: آبی پوشان نیمه اول را خیلی خوب بودند و در این نیمه تراکتور فقط به دنبال گل نخوردن بود و این که بدون گل خورده به رختکن برود. در نیمه اول و به خصوص در 25 دقیقه اول یک بازی کاملا یک طرفه را از استقلال شاهد بودیم و این تیم کاملا تیم حریف را تحت تاثیر بازی خودش قرار داده بود.

وی افزود: البته در نیمه دوم استرس نبردن به جان بازیکنان افتاده بود و این موضوع روی روند بازی تاثیر داشت. پیروز نشدن در بازی‌های قبلی باعث شد تا بازیکنان با ترس و استرس به میدان بروند. اما در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. به خصوص که آبی پوشان در این بازی به پیروزی رسیدند. به نظر من پیروزی در این بازی از نان شب هم برای استقلال واجب تر بود.

مهاجم پیشین آبی پوشان در ادامه افزود: جباروف یکی از بازیکان خوب استقلال در این فصل است و مقابل تراکتورسازی هم جدا از گلی که زد، باز هم بهترین بازیکن میدان بود. اما انتظار ما از بازیکنی که دو بار بهترین بازیکن سال آسیا شده از این بیشتر است. امیدوارم هرچه زمان جلو می‌رود جباروف بیشتر بتواند خودش را با شرایط استقلال و فوتبال ایران وفق دهد و کارایی‌اش بیشتر از این شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص روزبه چشمی گفت: این بازیکن یک و نیم سال از میدان دور بوده و بازگشت خوبی به میدان داشته است. چشمی رفته رفته به روزهای اوجش نزدیک می‌شود و حالا تبدیل به یک وزنه در مرکز میدان این تیم شده است. بازگشت امید ابراهیمی هم به خط میانی آبی پوشان وزن می‌دهد و حضور سه چهار هافبک میانی پر قدرت یک ضریب اطمینان خاصی در مرکز زمین این تیم ایجاد می‌کند.

گروسی در خصوص تراکم هافبک‌های میانی در این تیم بیان داشت: ترافیک بالای بازیکن در یک پست برای یک تیم هم می‌تواند نقطه قوت باشد و هم می‌تواند نقطه ضعف باشد. اگر قرار بود صرفا این موضوع را نقطه ضعف حساب کرد باید همه تیم های بزرگ دنیا از هم بپاشند. این هنر مربیان و کادر فنی است که تیم شان را در این شرایط اداره و مدیریت کنند. کاری که به نظر من از عهده کادر فنی استقلال بر می‌آید.

مهاجم دهه شصت و هفتاد آبی‌ها در خصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل سایپا تصریح کرد: استقلال تا همین الان هم بازی‌های راحتی را پشت سر نگذاشته است، اما بازی با سایپا یکی از سخت ترین بازی‌های این تیم است. سایپا هم مثل استقلال تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است.