رئال مادرید سرمست از فتح سوپرکاپ اروپا، فردا برابر بارسلونایی قرار می گیرد که شرایط چندان خوبی را سپری نمی کند. پس از جدایی نیمار، جو مساعدی در بارسلونا حکمفرما نیست و جذب جایگزینان او نیز فعلا به بن بست خورده است.

رئالی ها برای بازی فردا مودریچ، رهبر میانه میدان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و زیدان باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل بارسلونا

درون دروازه به طور حتم کیلور ناواس قرار خواهد گرفت و احتمال اینکه زیدان در این مسابقه حساس به کیکو کاسیا یمدان بدهد اندک است.

در خط دفاعی، طبق ادعای مارکا، قرار است مارسلو استراحت کرده و تئو هرناندز به جای وی بازی کند. دفاع چپ فرانسوی تازه به خدمت گرفته شده رئال، بی شک آزمونی سخت را در نوکمپ پیش رو دارد؛ هرچند که فصل گذشته او با آلاوس سه بار برابر بارسلونا به میدان رفت و از خوب های میدان نیز بود. تئو حتی سابقه پیروزی بر بارسا در نوکمپ را هم در کارنامه دارد.

سرخیو راموس و واران در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت و کارواخال نیز به عنوان مدافع راست به میدان می رود.

در خط میانی به طور حتم شاهد حضور کاسیمیرو و کروس در ترکیب ثابت خواهیم بود و به جای مودریچ نیز احتمالا کوواچیچ به میدان می رود. هافبک جوان کروات، در بازی دوستانه دو هفته پیش برابر بارسا در میامی یکی از دو گل رئال را به ثمر رسانده بود.

در خط حمله، بیل و بنزما از ابتدا به میدان می روند و پیش بینی ها بر این است که رونالدو نیمه اول را روی نیمکت حضور خواهد داشت و ایسکو به جای وی از ابتدا بازی می کند. در واقع سیستم رئال 2-4-4 خواهد بود و ایسکو هافبک چهارم رئال محسوب می شود.

ترکیب احتمالی رئال: ناواس، تئو، راموس، واران، کارواخال، کروس، کاسیمیرو، کوواچیچ، ایسکو، گرت بیل و بنزما.