شاگردان برانکو در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. در آستانه برگزاری دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، آماری از عملکرد بازیکنان پرسپولیس منتشر شده که قابل توجه است.

 
آمار درخشان پرسپولیس برانکو در لیگ قهرمانان

پرسپولیسی ها با 10 گل‌زده، 33 شوت در چارچوب، 8 گل‌خورده، 4 کلین‌شیت، 105 تکل موفق و 514 دوئل موفق، در تقابل با الاهلی رقیبشان در نیمه نهایی قرار دارند که 14 گل‌زده، 33 شوت در چارچوب، 9 گل‌خورده، 2 کلین‌شیت، 85 تکل موفق و 451 دوئل موفق دارند.

تقابلی که به نظر می رسد کفه سنگین تر ترازو به نفع بازیکنان پرسپولیس باشد. همانطور که عده ای از کارشناسان ورزشی معتقدند دلیل ادامه دادن وزارت ورزش با علی اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس همین عملکرد خوب این تیم به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا باشد. عملکردی که باعث شده وزارت ورزش با وجودی که خیلی طاهری را همسو با سیاست هایش نمی بیند اما او را به خاطر ارتباط خوبش با برانکو در راس هرم مدیریتی این تیم نگه دارند. طاهری هم این وعده را به وزارت ورزش داده که پرسپولیس در این مرحله از الاهلی سرتر است و احتمال صعودش به فینال و در نهایت قهرمانی اش در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از تیم عربستانی است.

قهرمانی ای که وزیر ورزش هم چند باری در صحبت هایش به آن اشاره کرده و گفته وقتی تیم ملی کشورمان قدرت اول آسیا است، چرا نباید یک تیم باشگاهی ما قهرمان لیگ قهرمانان باشد؟ اتفاقی که در این دوره از این رقابت ها خیلی دور از ذهن به نظر نمی رسد.