روزی که حمید درخشان، به جای علی دایی سکان هدایت پرسپولیس را بر ‌عهده گرفت خیلی از هواداران این تیم خواستار حضور زلاتکو کرانچار شدند و معتقد بودند او گزینه بهتری برای هدایت تیمشان است.
 
هر چند پرسپوليس درخشان نوسان داشت ولي پيروزي در دربي باعث شد تا خيلي‌ها بگويند جاي پاي درخشان تا پايان فصل محكم شده است اما دو باخت پياپي برابر نفت و ذوب‌آهن كه يكي از شانس‌هاي اصلي اين تيم براي آسيايي شدن هم در پي آن از بين رفت، باعث شد تا دوباره اين موضوع شنيده شود كه درخشان تنها يك فرصت دارد و اگر نتواند فولاد را ببرد بايد جاي خود را به مربي ديگري بدهد.
 
وقتي اين شايعه را در كنار مصاحبه رئيس هيأت ‌مديره باشگاه كه برخلاف درخشان مدعي شده سرخ‌ها در جام ‌حذفي به اشتباهات خودشان به خصوص مدافعان باختند و حذف شدند نه داور و ديگر عوامل، كنار هم مي‌گذاريم، مشخص مي‌شود باشگاه ديگر دنبال بهانه‌جويي نيست و با حضور افراد خبره و فوتبال‌بلدي مثل جعفر كاشاني مي‌خواهد راه حل مناسبي براي حل مشكلات پيدا كند.
 
در همين خصوص باخبر شديم جمعه‌شب گذشته نشستي در يكي از خيابان‌هاي منتهي به نياوران برگزار شد و طرفين به يك نام براي هدايت سرخ‌ها رسيدند. زلاتكو كرانچار كه اين روزها براي كار در رده ملي به ناسازگاري با فرهنگ ايران متهم شده، مشكلي براي كار در تيم باشگاهي پرسپوليس ندارد؛ حتي آنها كه در اين جلسه نشسته بودند به دستياران كرانچار در پرسپوليس هم رأي دادند.
 
گزينه اول محمد خاكپور، گزينه دوم مهدي مهدوي‌كيا كه به طور لفظي حضور در كميته فني باشگاه را هم پذيرفته و البته علي كريمي كه مي‌تواند با حضورش روي نيمكت اين تيم به آشتي مجدد هواداران با تيم هم كمك شاياني كند. اگر آن طور كه ما از داخل جلسه شنيديم درخشان و پرسپوليس نتوانند اين هفته فولاد را ببرند، كار كرانچار با اين تيم قطعي خواهد بود و نيم‌فصل دوم اين مربي كروات هدايت سرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت مگر اينكه درخشان مثل دربي ببرد!