به هر بازیکن بر اساس عملکرد فنی‌اش در داخل زمین نمره‌ای بین یک تا شش داده می‌شود. بهترین نمره یک و بدترین شش است. بازیکنانی نمره می گیرند که حداقل 30 دقیقه بازی کرده باشند. ضمن اینکه بازیکنانی که در نیمی از بازیهای تیم‌شان در لیگ نمره گرفته باشند وارد جدول رده‌بندی بازیکنان می‌شوند.

با توجه به این فرمول بازیکنانی در هر دو هفته لیگ نمرات خوبی گرفتند که در هر دو هفته حداقل 30 دقیقه بازی کرده باشند.

هشت بازیکن در هر دو هفته لیگ نمرات درخشانی گرفتند؛

وحید شیخ‌ویسی(استقلال خوزستان)

وحید شیخ‌ویسی ستاره برتر لیگ در این دو هفته است. او در هر دو هفته با واکنش‌های بی‌نقص دروازه استقلال خوزستان را بسته نگه داشت. شیخ‌ویسی تنها دروازه‌بانی است که هنوز گل نخورده‌است. گلر استقلال خوزستان در هفته اول نمره عالی ۱،۵ را گرفت و در هفته دوم نمره بسیار خوب ۲،۵ را دشت کرد.

ربیع عطایا(ذوب‌آهن)

هافبک لبنانی ذوب‌آهن در هر دو هفته عالی کرده است. او در بازی اول یک گل زیبا هم گرفت و در بازی دوم هم یکی از عوامل برد سه-صفر ذوب آهن مقابل گسترش فولاد بود. عطایا در هر دو هفته نمره بسیار خوب 2 را گرفت.

مهدی کیانی( تراکتورسازی تبریز)

درست است که تراکتورسازی هر دو بازی خود را باخت اما آنهایی که این دو بازی تراکتور را دیدند همگی نمایش عالی مهدی کیانی کاپیتان تبریزی‌ها را تحسین کردند. کیانی در هفته اول ۲،۵ گرفت و در بازی با پرسپولیس ۲.

امین قاسمی‌نژاد( پدیده مشهد)

امین قاسمی‌نژاد یک خرید عالی برای پدیده مشهد است. او در هر دو هفته برای تیمش گل زد. قاسمی‌نژاد هم مثل کیانی هفته اول ۲،۵ گرفت و هفته دوم ۲.

موسی کولیبالی(استقلال خوزستان)

استقلال خوزستان هنوز در این فصل گلی دریافت نکرده است. طبیعی است که مدافعان این تیم نمراتی عالی بگیرند. کولیبالی در بازگشتش به استقلال خوزستان موفق بوده است. در هفته اول ۲،۵ گرفت و در هفته دوم ۲.

ابراهیم صالحی(‌پارس جنوبی جم)

ابراهیم صالحی مهاجم پارس جنوبی جم شروع موفقی در لیگ برتر داشته است. او این هفته یک گل هم زد. صالحی هم دو نمره بسیار خوب ۲،۵ و 2 در جیب خود دارد.

عیسی آل‌کثیر(نفت تهران)

عیسی آل‌کثیر یکی از ستاره های این فصل بوده بازیکنی که در هر دو هفته خوش درخشیده و عامل موفقیت نفت تهران محسوب می شود. نمرات بسیار خوب 2 و ۲،۵ نشان دهنده عملکرد عالی این مهاجم است. آل کثیر در هر هفته هم یک گل زد.

محمد دانشگر(سایپا)

مدافع جوان سایپا هم شروع بسیار خوبی در تیم جدیدش داشت. دانشگر در هر دو هفته نمرات خوب 2 و ۲،۵ را گرفت.

سایر بازیکنان

به غیر از بازیکنان بالا که میانگین نمراتشان در دو هفته حداکثر ۲،۲۵ است. بازیکنانی مثل رضا شربتی(سیاه‌جامگان)، صادق محرمی(پرسپولیس)، مهدی ترابی( سایپا)، میثم میردورقی(استقلال خوزستان)، محمد انصاری( پرسپولیس)، علیرضا بیراوند(پرسپولیس)، عقیل کعبی( استقلال خوزستان)، آگوستو سزار( تراکتورسازی تبریز)، فرشاد محمدی(پارس جنوبی جم)، لوسیانو پریرا(صنعت نفت آبادان)، علی دشتی(پارس جنوبی جم)، محمد ایران پوریان( تراکتورسازی تبریز)، محسن مسلمان(پرسپولیس)، غلامحسین بادامکی (سیاه‌جامگان) و امید سینگ( پارس جنوبی جم) هم دو هفته موفق را در لیگ هفدهم پشت سر گذاشتند.