به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رضا عنایتی در مورد مشکلات مالی صبا گفت: این موضوع واقعا به تیم فشار آورده و این در حالی است که تیم ما از لحاظ فنی پیشرفت کرده و شخصیت تیمی خود را به دست آورده است. متاسفانه مشکلات مالی کار را خراب می کند و اگر حق بازیکنان را ندهند مطمئنا تصمیمات دیگری در مورد تمرینات خواهیم گرفت.

وی افزود: بازیکنان صبا تاکنون ۲۳ درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده اند و این در حالی است که مبلغ قراردادهای این بازیکنان با قراردادهایی که مثلا بازیکنان پرسپولیس امضا کرده اند فرق دارد. شاید ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرسپولیس ۳۰۰ میلیون شود ولی ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان صبا به ۵۰ میلیون هم نمی رسد.

عنایتی در خصوص حضور در صدر جدول گلزنان و رقابت با مدعیان آقای گلی تاکید کرد: این عنوان برای من مهم است و تا آخر لیگ نهایت تلاشم را انجام می دهم. الان چند بازیکن برای کسب این عنوان تلاش می کنند و فعلا چیزی قابل پیش بینی نیست. رقابت فشرده است ولی من عقب نشینی نمی کنم و آقای گلی را به هیچ عنوان به رقیبانم تعارف نخواهم کرد.

مهاجم صبا در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد، اظهار داشت: رقابت در پایین و بالای جدول فشرده است و واقعا نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. با این حال فکر می کنم از بین فولاد و استقلال یک تیم قهرمان خواهد شد. علی دایی را هم دوست دارم ولی کار پرسپولیس با این حاشیه ها خیلی سخت است.

عنایتی در پایان گفت: من یک استقلالی قدیمی هستم و دوست دارم این تیم قهرمان شود.