کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه دارد و اکنون یکی از مهره های کلیدی سپیدرود رشت محسوب می شود، چند روز قبل در مصاحبه ای به اظهارنظر درباره یک برنامه تلویزیونی پرداخت که ناپاک عمل می کند و به دلالی در فوتبال ورود کرده است. این درحالی است که وقتی درمصاحبه ای دیگر از وی سوال شد منظوراو از ناپاک بودن یک برنامه فوتبالی سیما برنامه نود است، گفت: با عادل فردوسی پور رفاقت نزدیکی دارد و هرگز منظورش این برنامه نبوده است.


این صحبت ها باعث شدبرخی تصور کنند منظور حسین کعبی از ناپاک بودن یک برنامه تلویزیونی برنامه شب های فوتبالی است که سومین سال فعالیت خود را در شبکه ورزش سیما سپری می کند. برنامه ای که بلافاصله بعد از بازی های لیگ برتر به نقد و بررسی فنی و داوری مسابقات می پردازد.


از این رو بعضی از رسانه ها نیز با استنباط اشتباه از صحبت های کعبی مبنی بر اینکه منظور او شب های فوتبالی است به برنامه خوش آب و رنگ شبکه ورزش اشاره کردند.پیرو مسائل مطرح شده درباره برنامه شب های فوتبالی، حسین کعبی به توضیح در این خصوص پرداخت: «من هرگز منظورم از ناپاک بودن یک برنامه تلویزیونی، شب های فوتبالی نبوده و نیست.»


وی افزود: «در بحث های کارشناسی شب های فوتبالی از تیمی که خوب بازی کرده تعریف می کنند واز تیمی که بد بازی کرده انتقاد می کنند و من تاکید می کنم مشکلی با هیچ کدام از دست اندرکاران این برنامه نداشته وندارم.»