به گزارش پارس ، به نقل ازجام نیوز، عادل فردوسی پور در گفتگوی ویژه برنامه ۹۰ با حضور امیر حاج رضائی به بررسی سطح فنی دربی پرداخت.

او وقتی آمار فنی این دیدار بررسی شد با کنایه به سرمربی استقلال به کارشناس برنامه گفت: « آقای حاج رضائی اگر بگوئیم کیفیت دربی خوب نبود، به اجنبی پرستی متهم نمی شویم؟ »

امیر حاج رضائی نیز در پاسخ گفت: « شاید هم متهم کنند. در این فوتبال بی در و پیکر هر اتفاقی ممکن است بیفتد. در این فوتبال که هرکسی بدون مستندات اظهارنظر می کنند هیچ چیز بعید نیست! »

عادل فردوسی پور در ادامه برای مبارزه با این گونه اظهارنظرها و انگ های اجنبی پرستی مبارزه کرد و به طرفداری رسانه ها از کی روش گریز زد و گفت: « بالاخره کی روش تیم ملی را به جام جهانی برده است و طبیعی است که مورد حمایت رسانه ها باشد. »

فردوسی پور همچنین در واکنش به صحبت های مدیر روابط عمومی استقلال که از حاج رضایی خواستار ایجاد صلح بین برنامه ۹۰ و قلعه نویی شده بود، گفت: « من به شخصیت حقوقی سرمربی استقلال احترام می گذارم… » جمله ای که گویا بود. اگر چه بی صراحت.

جالب است بدانید قلعه نویی از این اظهارات و کنایه های عادل حسابی ناراحت شده و خطاب به نزدیکانش گفته که فعلا حرف نمی زند و به موقعش برای فردوسی پور برنامه دارد!