به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، محمد رویانیان در پاسخ سؤالی که بالاخره تکلیف سرمربی پرسپولیس چه شد، اظهار داشت: امروز با مورینیو و فردا هم با فرگوسن دیدارهایی داریم و سپس با گواردیولا هم صحبت خواهیم کرد و پیشنهادهای آنها را هم می گیریم تا خیال همه شما راحت شود.

وی افزود: گزینه ها را اعلام کرده ایم، گزینه های قبلی هم هستند. انشاءالله بهترین تصمیم را برای پرسپولیس خواهیم گرفت.

رویانیان در پاسخ سؤالی که واقعا شانس یحیی گل محمدی برای سرمربیگری تمام شده، گفت: اگر واقعیت را بخواهید برای من گزینه اول برای سرمربیگری پرسپولیس گل محمدی است. شاید بعضی ها با نظر من مخالف باشند.

وی افزود: روزی که یحیی را به پرسپولیس آوردم می دانستم که قهرمانی خیلی سخت است چون او تیمی را تحویل گرفته که خودش نبسته و از نیم فصل وارد عمل شده بود. من می خواستم یحیی را تمام عیار آماده کنم، برای فصل جدید و روی او سرمایه گذاری کنم و حاصل اعتمادم را ببینم، اما نشد.

رویانیان تاکید کرد: شک ندارم که اگر یحیی در پرسپولیس می ماند چه بسا نتایج بهتری می گرفت و حالا هم می گویم نظر اول من برای سرمربیگری پرسپولیس گل محمدی است، اما شاید برخی این نظر را نداشته باشند.

وی در خصوص قهرمانی استقلال نیز گفت: صحبت های امروز فتح الله زاده را دیدم ایشان خیلی بانمک هستند. به هر شکلی حالا چه با داور و چه بی داور استقلال قهرمان لیگ برتر شد و نوش جانش. من این قهرمانی را به تک تک استقلالی ها تبریک می گویم. خوشبختانه فتح الله زاده کارش را بلد است و بهتر هم می شود.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: البته به امیر قلعه نویی هم تبریک می گویم چون ایشان مربی بسیار خوب و کاربلد و خلاقی است. امیدوارم در آسیا هم موفق باشد.

مدیرعامل قرمزپوشان در پایان در پاسخ سؤالی که چه زمانی گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس را اعلام می کنید، گفت: فعلا در حال چانه زنی هستیم و اجازه بدهید که ببینیم خدا چه می خواهد.