به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، پرسپولیسی ها در حالی آخرین بازی خود در لیگ برتر دوازدهم را مقابل تراکتورسازی برگزار می کنند که بازیکن خارجی این تیم از فهرست گل محمدی خط خورده اند و همچنین چند بازیکن اصلی آنها هم اصلا به تبریز نرفته اند.

این اتفاق در حالی افتاده است که مهرداد پولادی مصدوم است، فشنگچی سه اخطاره است، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند و محمد نوری هم معلوم نیست به چه دلیلی به تبریز نرفته است. نکته جالب اینجاست که هادی نوروزی و نیلسون هم مصدومیت را بهانه کرده اند و به همین دلیل سرخپوشان را در سفر به تبریز همراهی نکرده اند.

این آخرین بازی رسمی پرسپولیسی ها در لیگ برتر دوازدهم است و برخی از بازیکنان در حالی به تبریز نرفته اند که واکنش های مردم برایشان اهمیتی ندارد. همان مردمی که ۱۲۰ هزار نفرشان در روز یکشنبه به ورزشگاه آزادی رفته بودند تا شاهد ناکامی پرسپولیس در فینال جام حذفی باشند. قطعا برد و باخت در این بازی تاثیری برای پرسپولیسی ها نخواهد داشت اما اگر بازیکنان طبق قرارداد حرفه ای که بسته اند به آن پایبند بودند، حداقل دل مردم خوش بود که آنها تا آخرین روز برای شأن پرسپولیس جنگیده اند نه اینکه با توجه به بی اهمیت بودن بازی، کادر فنی را بی خبر بگذارند و یا به بهانه مصدومیت لیگ برتر را به پایان برسانند.

محمدی، عابدزاده، حسینی، بنگر، نورمحمدی، خانزاده، ماهینی، نقی زاده، حقیقی، انصاری فرد، اسماعیل زاده، سیف الهی، احمدزاده، قدمی، کنعانی، کلاه کج و معدنچی بازیکنانی هستند که مقابل تراکتورسازی بازی خواهند کرد.