سید رضا افتخاری با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش  دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که دو ساعت طول کشید، سلطانی‌فر با اشاره به موفقیت‌های متعدد باشگاه استقلال با حضور جوانانش و با وجود محدودیت بین‌المللی در جذب بازیکن، از مدیرعامل استقلال خواست حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به طور جدی بررسی و آسیب‌شناسی کند.

وی تصریح کرد: مقام سومی سال گذشته و مقام دومی لیگ برتر امسال، پیروزی در دربی، شکست التعاون عربستان در مرحله گروهی و حذف السد قطر با وجود همه ستارگانش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت‌های ارزنده تیم استقلال بوده است و چرا باید علیرغم شکست العین در یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها در تهران، در بازی برگشت در امارات با آن نتیجه دور از انتظار حذف شود.

در ادامه این نشست، افتخاری، مدیر عامل استقلال گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مدیریت خود شامل تعیین تکلیف پرونده‌های گذشته در فیفا، پیگیری مطالبات بازیکنان، وضعیت بدهی‌های مالیاتی باقی مانده از گذشته، توسعه و تقویت تیم‌های پایه استقلال، آماده‌سازی و بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ استقلال با همکاری بخش خصوصی ارائه داد.

سلطانی فر در پایان این نشست از افتخاری خواست در فصل جدید نقاط ضعف را برطرف کند و رضایت هواداران را که برای ما بسیار مهم است، بیش از گذشته به دست آورد.