رضا افتخاری در مورد پیوستن مهدی قائدی به استقلال گفت: حضور مهدی قائدی در استقلال را خوش آمد می‌گویم. او از بازیکنان خوب و پدیده لیگ یک بود که از مدت‌ها قبل مذاکرات‌مان را برای جذب این بازیکن آغاز کرده بودیم و امروز این مذاکرات نهایی شد و با قائدی قرارداد ٣ ساله امضا کردیم.

وی افزود: این بازیکن در لیگ یک عملکرد خوب و مطلوبی داشت و باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب او بودند اما با توجه به علاقه قلبی به استقلال، حضور در این باشگاه را انتخاب کرد و اطمینان دارم عملکرد مطلوبی خواهد داشت.

افتخاری خاطرنشان کرد: هواداران استقلال اطمینان داشته باشند در روزهای آینده اخبار خوشی خواهند شنید. ما با بازیکنان خوبی در حال مذاکره برای امضای قرارداد هستیم اما تا زمانی که قطعی نشود، اعلام نمی‌کنیم. در خصوص قائدی هم همین اتفاق افتاد، ما از مدت‌ها قبل با این بازیکن و باشگاه ایران جوان در حال مذاکره بودیم که پس از توافق نهایی و امضای قرارداد، آن را اعلام کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد:  باشگاه استقلال با باشگاه سازنده ایران جوان هم توافق نامه خواهر خواندگی امضا کرد تا هر دو باشگاه ارتباط بیشتری در زمینه هایی مثل نقل و انتقالات، اردوهای داخلی و خارجی و ...  داشته باشند.