به گزارش پارس ، امیر عابدینی در گفت وگو باایسنا، درباره استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، اظهار کرد: برای استعفای سرمربی، اکنون بهترین موقع است، اما به نظرم او در پرسپولیس بد نتیجه نگرفته است. حالا هم ممکن است باشگاه استعفای او را قبول نکند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از محمد حسین نژاد فلاح، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که خواستار استعفای گل محمدی شده بود، گفت: کسی که این حرف را می زند نه مدیریت را می شناسد و نه از فوتبال شناخت دارد. نمی دانم چرا این حرف را می زند و چه توقعی از تیم داشته است. پرسپولیسی که گل محمدی آن را تحویل گرفت چندم جدول بود و حالا چندم است؟ ضمن این که کسی فکر نمی کرد پرسپولیس بتواند خودش را پیدا کند.

 

عابدینی در ادامه درباره صحبت های نژاد فلاح درباره رویانیان هم گفت: نزدیک به دو میلیون نفر در نظرسنجی برنامه « ۹۰» شرکت کردند و به جز ۲۵ درصد، باقی آنها به مدیریت رویانیان رای مثبت دادند. شاید آن ۲۵ درصد هم که مدیریت و هیات مدیره را مقصر ناکامی ها دانستند، منظورشان فقط هیات مدیره بوده، نه مدیرعامل. درست است که از رویانیان دل خوشی ندارم، اما او رای ۷۵ درصد هواداران پرسپولیس را در سبدش دارد و این یعنی مردم به مدیریت او و گروهش رای مثبت داده اند.

وی افزود: اکنون که نزدیک به پایان فصل هستیم، گل محمدی از هدایت تیم استعفا کرده است. اگر مدیرعامل استعفای او را نپذیرد که می تواند با قدرت به کارش ادامه دهد و تیم را در فصل بعد هدایت کند. اگر هم استعفای او را بپذیرد، وقت کافی دارد که مربی جدید بیاورد. اگر در این زمان، مدیرعامل هم استعفا دهد همه چیز بر هم می ریزد.

عابدینی در ادامه بار دیگر به لزوم ثبات مدیریت در پرسپولیس تاکید کرد و گفت: چرا باید رویانیان استعفا دهد؟ به نظرم مدیریت باید در پایان فصل پایدار باشد. مگر در ۱۰ سال گذشته که ۱۲ مدیر عوض کردیم نتیجه گرفتیم؟ دست کم رویانیان با بخش زیادی از کار آشنا شده است. این که من و رویانیان با هم خوب نیستیم به خودمان مربوط است، اما اگر وجدان کاری و انصاف را ملاک قرار دهیم، مشخص است که عملکرد رویانیان خوب بوده است. آن عضو هیات مدیره پرسپولیس هم بداند که با روی موج سوار شدن و هر حرفی را گفتن، نمی توان تصمیم گرفت.

مدیرعامل سال های نه چندان دور پرسپولیس درباره فینال جام حذفی و خداحافظی مهدوی کیا هم اظهار کرد: معتقدم که یحیی در حق مهدی بی انصافی کرد. مهدوی کیا باید زودتر به میدان می رفت که هواداران هم فرصت داشته باشند که وداع خوبی با او بکنند. اینگونه که فقط ارباب جراید و رسانه ها او را بدرقه کردند خیلی غریبانه بود. حتی یک حلقه گل بر گردن او نینداختند.

وی ادامه داد: در حق مهدوی کیا ظلم شد، ولی همین که همه بفهمند در حق کسی ظلم شده، شاید شیرین باشد. ممکن است این گونه خداحافظی مهدی بیشتر در یادها بماند و اگر خداحافظی اش کلیشه ای بود شاید در ذهن کسی باقی نمی ماند.

عابدینی همچنین خداحافظی علی کریمی را حاصل یک تصمیم احساسی دانست و گفت که کریمی در حال حاضر نباید از فوتبال کناره بگیرد.

مدیرعامل باشگاه داماش درباره وضعیت این باشگاه گیلانی هم گفت: به جز آن که خیلی خیلی بی پولیم، مشکل دیگری نداریم! وضعیت ما طوری است که ممکن است پس از پایان فصل، بازیکنانمان کرایه ماشین برای برگشت به منزل نداشته باشند. بدترین شرایط مدیریتی را در طول دوران ورزشی ام تجربه می کنم. وضعیت از این بدتر نمی شود.

وی درباره وضعیت خریداران داماش هم گفت: یکی از خریداران جدی باشگاه محجوب است. او سه شنبه حرفی زد که استنباط کردم مشکل درست می کند ولی شب همان روز یکی از دوستان مشترک ما تماس گرفت و گفت که نگران نباشیم. حالا هم از او ضمانت بانکی خواسته ایم و او هم فکر می کند برای گرفتن تخفیف ضرورت دارد لابی هایی انجام دهد.

داماش در هفته پایانی لیگ دوازدهم با استقلال دیدار می کند. عابدینی در این رابطه گفت: این بازی تشریفاتی است، اما به احترام استقلال و هوادارانش بازی خوبی انجام می دهیم تا هواداران از بازی لذت ببرند و آخر هم جشن بگیرند.