به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، به دنبال ناکامی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و شکست در دیدار فینال جام حذفی و انتقاداتی که از نتایج این تیم صورت گرفت سه شنبه شب نشستی به میزبانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برگزار شد که علی پروین، حسین کلانی، رضا وطنخواه، محمد زادمهر، حمید درخشان، افشین پیروانی، محمد پنجعلی، حمید استیلی و کریم باقری در آن حضور داشتند و به بحث و بررسی در مورد عملکرد یحیی گل محمدی پرداختند.

کسب اطلاع کرد که در این نشست اکثر حاضرین با ادامه کار یحیی گل محمدی در پرسپولیس مخالف بوده اند و خواستار برکناری وی قبل از پایان لیگ شدند. البته برخی نیز اعتقاد داشتند وی باید در دیدار برابر تراکتورسازی هدایت سرخپوشان را برعهده داشته باشد و بعد از آن از سمتش برکنار شود. با این حال یکی از اعضای حاضر این خبر را به گل محمدی داده و او هم برای اینکه شان خودش را حفظ کند در اولین ساعات بامداد استعفایش را اعلام کرد.

در این مورد گفته می شود اکثر پیشکسوتانی که در این جلسه حضور داشته اند بر استفاده از یک مربی پرسپولیسی تاکید و نام چند گزینه را هم مطرح کرده اند اما تصمیم گیری در این مورد را به جلسه بعد موکول کرده اند. ضمن اینکه احتمال استخدام یک مربی خارجی نیز مطرح شده که قرار شد در پایان لیگ گزینه های مورد نظر باشگاه مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.