به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، بهروز رهبری فرد که این روزها با انتقاد هایی از جانب یحیی گل محمدی رو به رو است درباره حرف های بی ارزشی که این روزها میان او وسرمربی پرسپولیس د و بدل شد گفت: کفتربازی من چه ربطی به مسایل فنی پرسپولیس دارد؟ ! بهروز رهبری فر ادامه می دهد: وقتی فنی حرف می زنم انتظار دارم فنی جوابم را بدهند. بله من کفتربازی می کنم اما کفتر بازی من چه ربطی به نتایج ضعیف پرسپولیس با مربیگری آقای گل محمدی دارد؟

وی افزود: آقای گل محمدی! ترابیان را برای چه آوردی پرسپولیس؟ نگذارید آدم خیلی از مسایل را بگوید. حتما باید او را بیاوری که قبلش با هم توی کار ساخت و ساز بودید و از وی گج و مصالح می گرفتی؟ بگوویچ را چرا آوردی پرسپولیس؟ ۶۰۰ میلیون تومان پول بی زبان چرا رفت توی جیب او؟ بگویم چرا عادل کلاه کج آمد پرسپولیس؟ بگویم چطور شدی سرمربی صبای قم؟ وقتی حرف نمی زنم شما هم حد خودت را بشناس.

رهبری فرد افزود: ۱۵ سال در پرسپولیس بودم اما او حواسش نیست و می گوید ۱۳ سال. حالا اشکالی ندارد. او فوقش باید مربی جوانان یا نوجوانان پرسپولیس می شد. باید برکنارش کنند. من نمی دانم در پرسپولیس چه خبر است. یکی مثل درخشان که پرسپولیسی است و سابقه مربیگری در پرسپولیس را دارد از یاد برده اند و رفته اند سراغ گل محمدی. ببینید اصلا هوادار قبولش دارد؟