به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، آخرین برنامه ۹۰ بعد از بررسی بازی های هفته سی وسوم لیگ برتر شاهد حضور مهدی رحمتی به عنوان مهمان ویژه بود.

رحمتی در مهم ترین بخش از صحبت هایش با ابراز علاقه مجدد برای بازگشت به تیم ملی گفت: تیم ملی نه برای من است و نه برای کی روش. او مربی بزرگی است که در تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید کار کرده و می توانم بگویم یکی از بزرگ ترین مربیانی است که به ایران آمده است.

دروازه بان استقلال ضمن توضیح رابطه خود با جواد نکونام در چند ماه گذشته گفت: الان دیگر مشکلی با هم نداریم.

رحمتی همچنین گفت که ضربه پنالتی محسن ایران نژاد در ضربات پنالتی پایان بازی استقلال و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گرفته است، برای او بیشتر از یک قهرمانی می ارزید. او در پایان صحبت هایش از فردوسی پور به خاطر صحبت هایی که بعد از خداحافظی اش از تیم ملی به صورت تلفنی در « ۹۰» انجام داده بود، عذرخواهی کرد.

بعد از بررسی بازی استقلال و فولاد که به قهرمانی آبی پوشان منجر شد، فردوسی پور، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس را روی خط آورد. برای خواندن مشروح حرف های گل محمدی کلیک کنید.

پس از او محمد رویانیان روی خط آمد و گفت: ابتدا از هواداران باشعور و بافرهنگ پرسپولیس عذرخواهی می کنم که کام شان تلخ شد. اگر می بردیم دیگر این سوال ها هم مطرح نمی شد. در فینال که باختیم کل فصل برای ما زیر سوال رفت. سوال نظر سنجی شما هم به نوعی کم لطفی است. شما می توانستید سوال کنید که علت ناکامی پرسپولیس در فینال جام حذفی چه بود. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب کار کرده و مقتدرانه تا فینال بالا آمدند.

وی ادامه داد: در ۱۰ – ۱۱ سال گذشته ۲۲ جام حذفی و لیگ برتر به تیم های مختلف رسیده است که در این میان سهم پرسپولیس فقط چهار جام بوده است. متاسفانه پرسپولیس یک مشکل ریشه ای دارد که بخشی از آن به ثبات مدیریت برمی گردد. یا مدیران عامل هر فصل تغییر می کرده اند یا مدیری مثل خود من مجبور بوده در یک فصل چند مربی عوض کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقادهایی که از سوی هیات مدیره مطرح شده، گفت: هیات مدیره ما که الان دو، سه نفر بیشتر نیستند. نژادفلاح مشخص نیست که به طور قانونی در هیات مدیره حضور دارد یا خیر. البته او از این تناقض گویی ها زیاد دارد اما من هنوز در پرسپولیس هستم و خودم تصمیم می گیرم که چه اتفاقی در پرسپولیس بیفتد. ضمن این که مالکی هم با من ۱۰۰ درصد هماهنگ است. پرسپولیس فصل بعد از همین الان آماده شده است. یحیی بعد از فینال حذفی به من زنگ زد و گفت اگر شما قبول می کنید، استعفا می دهم و می روم اما قبول نکردم. اگر در فینال جام حذفی قهرمان می شدیم، یحیی بهترین مربی ایرانی پرسپولیس می شد.

وی ادامه داد: هنوز برای آینده تصمیمی نگرفته ایم. اول با خود یحیی مشورت می کنم، اگر او بخواهد در پرسپولیس بماند، پشتیبانش هستم.

فردوسی پور در ادامه با انتقاد از مسئولان پرسپولیس بابت تنها گذاشتن مهدی مهدوی کیا در دور افتخارش بعد از بازی با سپاهان گفت که وظیفه فردی مثل سرپرست تیم بود که این کار را انجام دهد. رویانیان دراین باره گفت: قبول دارم که شیرینی اشتباه کرده است. از مهدوی کیا عذرخواهی می کنم. گل محمدی و بازیکنان باید بعد از پایان بازی مهدوی کیا را همراهی می کردند.

فردوسی پور همچنین به رویانیان گفت شما تیم هایی مثل کانوپولو تشکیل داده اید که هیچ فایده ای برای باشگاه تان ندارد. مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ گفت: اگر به من فرصت بدهید، می گویم که چه کارهای ریشه ای برای پرسپولیس انجام داده ایم. همین که ۱۰۰ هزار نفر با وجود باخت و باناراحتی بدون هیچ گونه توهینی ورزشگاه را ترک کردند، نشان دهنده کارهای فرهنگی ماست.

در پایان برنامه رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان روی خط آمد و درباره استعفای خود گفت: وظیفه خودم می دانم که از همه کسانی که به ما کمک کردند، تشکر کنم. از هیچ کسی دلخوری ندارم و تصمیمی گرفتم که به نفع باشگاه بود. نمی توانم علت آن را در دو، سه دقیقه توضیح دهم.

سوال نظرسنجی برنامه این هفته مربوط به علت ناکامی پرسپولیس در این فصل بود که ۴۰ درصد از شرکت کنندگان کادرفنی را مهم ترین عامل ناکامی می دانستند و بازیکنان و مدیریت هم در رده های بعد قرار گرفتند.

در بخشی از نود کلیپی از اردوی ذوب آهن هنگام برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان پخش شد که بیشتر بازیکنان ذوب آهن از قهرمانی سپاهان خوشحال شدند، اما سپهر حیدری از این رخداد ناراحت بود. همچنین نشان داده شد که بهروان در حال مصاحبه با دوربین « ۹۰» بود، کفاشیان با خودروی خود به فاصله نزدیکی از بهروان رد شد و نزدیک بود که او را زیر بگیرد!