به گزارش پارس به نقل از مهر، یحیی گل محمدی ضمن بیان این مطلب به مطرح شدن خداحافظی اش با بازیکنان در رختکن پس از شکست در دیدار فینال اشاره کرد و گفت: من هیچ خداحافظی با بازیکنان نداشته ام چرا که با پرسپولیس قرارداد دارم. تیم من هفته بعد بازی دارد و از پس فردا در تمرینات حضور خواهم داشت. برای فصل آینده هم تابع تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس هستم و صحبت هایی که در مورد خداحافظی ام مطرح می شود صحت ندارد.

وی در مورد دیدار برابر سپاهان و شکست در ضربات پنالتی گفت: کسانی که ضربات پنالتی ما را خراب کردند در تمرینات جزو بهترین ها بودند. به هر حال برخ دلایل باعث شد نتوانند در این ضربات موفق باشند. ضمن اینکه اعتقاد دارم آقای عسگری و سلیمانی با قانونی من دراوردی تمرکز بازیکنان پرسپولیس و خصوصا هادی نوروزی را برهم زدند. من در ۲۰ سالی که فوتبال بازی کرده ام ندیده ام که هنگام زدن ضربات پنالتی بازیکنان و کادر فنی روی نیمکت بنشینند اما آقای عسگری و سلمانی اصرار داشتند که باید ما روی نیمکت بنشینیم. آنها با این کارشان تمرکز بازیکنان ما را برهم زدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار عسگری گفت: اگر قرار بود اینطور شود چرا بعد از پنالتی اول این قانون من دراوردی را اجرا نکردند. من برای آقای عسگری متاسفم که این کار را با پرسپولیس کردند. احساسم این است که با تعمد این کار را کردند و می خواستند تمرکز بازیکنان پرسپولیس را برهم بزنند. این کار با قصد و غرض انجام شد و هدفشان این بود که تمرکز بازیکنان پرسپولیس را برهم بزنند.

گل محمدی با اشاره به گل هایی که تیمش در دیدار برابر سپاهان دریافت کرد گفت: ما می توانستیم بازی را در ۹۰ دقیقه با پیروزی به پایان برسانیم اما اشتباهات بچگانه بازیکنان این فرصت را از پرسپولیس گرفت. ما گل هایی خوردیم که اصلا تصورش را نمی کردیم.

وی در مورد تعویض زودهنگام کریم انصاریفرد در نیمه دوم نیز گفت: کریم در بین دو نیمه به من اعلام کرد به خاطر بیماری که چند روز گذشته داشته با شروع نیمه دوم عوضش کنم و این یک تعویض اجباری برای ما بود. خود کریم از من خواست که در شروع نیمه دوم تعویض شود چرا که احساس ضعف داشت.