به گزارش پارس به نقل از فارس، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان در چارچوب فینال جام حذفی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان حفظ توپ و پرسینگ و فوتبال دست گرمی را در دستور کار خود داشتند. البته در انتهای تمرین نیز قرمزپوشان پنالتی تمرین کردند.

*حدود ۷۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که با دیدن بازیکنان برای موفقیت آنها در بازی فردا مقابل سپاهان صلوات می فرستادند. هواداران با دیدن مهدوی کیا از وی در خصوص دلیل لغو مراسم خداحافظی اش در بازی فردا می پرسیدند که مهدوی کیا نیز با لبخند جواب آنها را می داد.

*پدر حسین ماهینی مانند دیروز در تمرین امروز هم حضور داشت و به عملکرد فرزندش نظارت داشت.

*در تمرین امروز همه هواداران به دنبال بلیط بازی فردا بودند.

*۵ هوادار با پوشیدن پیراهن شماره ۸ کریمی بابت حضور این بازیکن در بازی فردا بسیار خوشحال بودند. آنها پلاکاردی را آورده بودن که روی آن نوشته بود « با شماره ۸ برای قهرمانی در جام حذفی می جنگیم. فقط با یک یا علی دیگر» .

*پس از تمرین امروز جلسه لیدرهای باشگاه نیز در درفشی فر برگزار شد. در این جلسه نحوه تشویق ها در بازی فردا مقابل سپاهان مرور شد. لیدرهای پرسپولیس مقواهایی را که روی هرکدام آن یکی از کلمات اسم مهدوی کیا به صورت انگلیسی نوشته شده بود را جمع آوری کرده تا روی سکوها در کنار یکدیگر قرار دهند و از مهدوی کیا تقدیر کنند. البته شماره ۲ مهدوی کیا نیز فردا در میان هواداران بر روی مقواهای بزرگ به زبان انگلیسی رونمایی خواهد شد.

*مارکو پروویچ که بازی با سپاهان را از دست داده در تمرین امروز شرکت نکرد.

*در ابتدای تمرین جلسه کادر فنی با بازیکنان برگزار شد.

*تشویق های مکرر کادر فنی، بازیکنان را در تمرین امروز به وجد آورده بود. آنها مقابل درب ورزشگاه با هواداران در هنگام برخوردشان قول پیروزی می دادند.