با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) و مشخص شدن چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، بازی‌های این مرحله صبح فردا برگزار خواهد شد.

در بازی نخست اماراتی‌های سفیدپوش به مصاف قرمزپوشان لبنان می‌روند تا یکی از این دو تیم به فینال رقابت‌ها صعود کند. گفتنی است در این دیدار دو بازیکن امارات از حضور در بازی محروم هستند و احتمالاً کار برای شاگردان لئو براگابز، سرمربی برزیلی تیم ملی لبنان آسان‌تر خواهد بود. دیدار این دو تیم به عنوان صدرنشین‌های گروه‌های دوم و سوم رقابت‌ها از ساعت 10:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.

در بازی دوم که به عنوان فینال زودرس مسابقات از آن یاد می‌شود، تیم‌های ملی ایران و ژاپن برابر هم صف آرایی می‌کنند. شاگردان محمدحسین میرشمسی با کسب چهار پیروزی، 12 امتیاز و تفاضل گل 32+ با بهترین عملکرد تیمی در مرحله گروهی از مجموع 12 تیم حاضر در رقابت‌ها، به عنوان صدرنشین گروه یک به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اند.

از طرفی تیم ملی ژاپن با شکست روز پایانی در مرحله گروهی مقابل امارات، به عنوان بهترین تیم دوم گروه‌های سه‌گانه در مرحله نیمه نهایی حاضر شده است، اما این تیم هم با 29 گل زده و 7 گل خورده از مجموع سه بازی مرحله گروهی، آمادگی بالای خود در این رقابت‌ها را به نمایش گذاشته است.

البته تیم ملی ژاپن که در گروه چهار تیمی مسابقات قرار داشت از شاگردان میرشمسی که در گروه پنج تیمی رقابت‌های مرحله گروهی قرار داشتند، یک بازی کمتر انجام داده که با توجه به هوای گرم شهر ترنگانو و ماسه سنگین ورزشگاه مسابقات، کار آسان‌تری را در مرحله گروهی پشت سر گذاشته‌اند. اما تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نیز به دلیل حضور در رقابت‌های پرشین کاپ با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است.

در هر صورت فردا بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا بین بازیکنان یکدست سفید پوش ایران و آبی‌پوشان ژاپن از ساعت 12 ظهر (به وقت تهران) برگزار می‌شود و تکلیف دیگر تیم صعودکننده به فینال مسابقات مشخص خواهد شد.