به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس تیم‌های ملی تنیس روی میز ایران و هنگ‌کنگ امروز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت به سود هنگ‌کنگ به پایان رسید. هنگ‌کنگی‌ها با در اختیار داشتن بازیکنانی با رنکینگ 15 ، 17 و 68 دنیا در این بازی تنها یک دیدار را به ایران واگذار کردند و در سه بازی دیگر به پیروزی رسیدند.

نیما عالمیان در اولین بازی با ونگ چون تینس نفر 17 دنیا بازی کرد و راحت تر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد 3 بر صفر باخت. نوشاد عالمیان اما در بازی دوم موفق به تلافی شد و نفر 68 رنکینگ جهانی را سه بر یک شکست داد. نوشاد ست های اول ، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 11 بر 8 ، 11 بر 7 و 11 بر 7 برد، اما ست سوم از آن هوکوان کوپ شد.

در بازی سوم مستحقی راد با توجه به شرایط نوروزی ، تصمیم به استفاده از میعاد لطفی گرفت . این بازیکن جوان به رغم باخت سه بر صفر، در ست دوم تنها یکقدم با پیروزی فاصله داشت که روی کم تجربگی 12 بر 10 بازی را به نفر پانزدهم جهان باخت.

در چهارمین بازی نوشاد عالمیان برای ایران به میدان رفت و در ست های اول و دوم با نتیجه مشابه 11 بر 3 شکست خورد. اما در ست سرنوشت ساز چهارم نوشاد عالمیان به رغم برد 12 بر 10 و بازی پایاپای در ست چهارم در مجموع سه بر یک باخت تا هنگ کنگ فردا نامزد بازی بر سر مقام پنجمی با برنده دیدار هند و سنگاپور شود و ایران هم منتظر حریف خود از میان یکی از دو تیم سنگاپور و هند باشد. نوشاد ست های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 11 بر 2 ، 11 بر 7 و 11 بر 9 واگذار کرد.

همچنین امروز در مرحله نیمه پایانی این بازی ها چین و ژاپن با غلبه بر کره جنوبی و تایوان به فینال راه یافتند و کره جنوبی و تایوان نیز به بازی رده بندی رسیدند.