به گزارش پارس ، به نقل ازخبرآنلاین، محمد قاضی که در گوش چپ به کار گرفته شده بود و نمایش چندان مطلوبی هم نداشت، پس از بازی با لحنی تند به انتقاد از مربیان پرسپولیس پرداخت!

قاضی که بعد از مدت ها در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود نتوانست بازی قابل قبولی برابر ملوان از خود ارائه کند و بین دو نیمه هم تعویض شد تا به حالت قهر ورزشگاه آزادی را ترک کند. او در این باره می گوید: « چه باید بگویم، یک فصل هر چه زحمت کشیدم هیچی به هیچی شد. تا الان به خاطر گل محمدی هیچ چیزی نگفتم اما با این وضعیت در پرسپولیس نمی مانم، چون با شخصیت من بازی شده است. »

قاضی که در ابتدای فصل به عنوان یک ستاره به پرسپولیس پیوست و حالا در نزول کامل است در این باره می گوید: « بازیکن ملی بودم و اولین کسی بودم که امسال با پرسپولیس قرارداد بستم. با کارهایی که کردند باعث شدند از لحاظ روحی آسیب ببینم و فوتبالم از بین برود. »

این مهاجم در رابطه با تعویضش در بین دو نیمه گفت: « امروز در زمین جان کندم اما دیدید با من چه برخوردی شد! در بین دو نیمه و پس از ۴۵دقیقه تعویض شدم. دلیل این موضوع را نمی دانم. نه گل محمدی و نه دستیارانش با من صحبت نمی کنند. به آن ها خیلی احترام گذاشتم اما دیگر به این مسائل کاری ندارم. در این مدت تنها فوتبال بازی کردم و آن ها هر کاری که خواستند با من کردند. در این شرایط تیم ملی را از دست دادم، دلیل این اتفاق را نمی دانم و امیدوارم به من پاسخی بدهند. »

قاعدتا کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده درباره این بازیکن سابق ذوب آهن تصمیم می گیرد. قاضی قبلا در ذوب آهن هم سابقه ناراحتی بعد از تعویض را داشته. اما این کجا و آن کجا…

جالب این است که یکی دوساعت بعد، قاضی این رفتار خود را تقبیح کرد و ضمن عذرخواهی از هواداران، گفت دیگر تا آخر فصل حرف نمی زند… یعنی تا ده روز دیگر!