به گزارش پارس به نقل از مهر، رسول خوروش در یادداشتی که روی خروجی سایت باشگاه سپاهان قرار گرفته، در خصوص اتفاقات اخیر در این باشگاه اعلام کرد: " در چند روز گذشته سئوالات و پرسش های متعددی از سوی هواداران مطرح و آنها اظهار نگرانی کرده اند که در این خصوص سخنی هم با احمد جمشیدیان دارم و هم جهت اطلاع هواداران و افکار عمومی مسائلی به شرح زیر را مطرح می کنم:

* احمد جمشیدیان در مورد اینکه برای حضور در تمرینات تماسی با وی گرفته نشده، سخن گفته و از این مسئله گلایه کرده است. روالی که در تیم سپاهان و از هنگامی که من در تیم بوده ام، برای هماهنگی تمرین ها، بدین شکل بوده که بعد از مسابقات خارج از اصفهان مان هیچ گاه با بازیکنان برای حضور در جلسه بعدی تمرین تماسی نمی گرفتیم و بازیکنان در تماس با یکدیگر و همینطور با ارتباط با رضا فتاحی مدیر اداری و اجرایی تیم از ساعت برگزاری تمرین مطلع می شدند. این روالی بود برای تمرینات مان پس از برگزاری مسابقات مان در خارج از اصفهان همیشه بوده و هست.

* در مورد احمد جمشیدیان باید این مسئله را عرض کنم که پس از بازگشت تیم از دبی در روز چهارشنبه، اولین تمرین مان روز جمعه ساعت ۶ عصر برگزار شد که بنده یک ربع مانده به شروع تمرین متوجه غیبتش شدم. چندین بار سعی کردم با این بازیکن تماس بگیرم که گوشی اش خاموش بود. لذا از پزشک تیم پرسیدم تماسی با وی داشته که دکتر رشادی هم گفت شب قبل با احمد جمشیدیان صحبت کرده و در پاسخ به سئوال احمد وی را از ساعت تمرین امروز مطلع کرده است. در این باره احساس کردم احتمالا ایشان به خاطر ناراحتی در تمرین حضور پیدا نکرده و ناراحت باشند که البته ناراحتی اش را به خاطر نبودن در فهرست ۱۸ نفره طبیعی می دانم و به او حق می دهم. "

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: " این موضوع را با محمود کریمی مطرح کردم که ایشان هم گفتند نگران نباشم و اظهار داشتند به جهت دوستی چندین ساله ای که با احمد دارند، با وی تماس می گیرند و این موضوع را حل می کنند. متاسفانه در روز بعد هم احمد در تمرین حضور پیدا نکرد که از محمود کریمی در این باره سئوال کردم که ایشان هم گفتند موفق به تماس با جمشیدیان نشده اند و برای وی پیغام گذاشته اند. همان روز احمد جمشیدیان در برنامه ای تلویزیونی گلایه هایی از اینجانب و باشگاه مطرح کردند که من با توجه به دوستی با وی و اینکه همه از خانواده ای به نام سپاهان هستیم، صلاح ندیدم در آن زمان روی خط بروم و از تلویزیون پاسخگوی این مسائل باشم و دوست نداشتم سپاهانی ها بخواهند رو در روی هم قرار گیرند. "

در ادامه این یادداشت رسول خورش در مورد گلایه دیگری که احمد جمشیدیان از مصاحبه اش مطرح کرده بود، یادآور شد: " اعلام خبر مصدومیت احمد جمشیدیان تصمیم مشترک بنده و محمود کریمی بود که برای حفظ شخصیت و پرستیژ این بازیکن خوب و باسابقه که برای بازی با داماش از سوی آقای کرانچار در فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفته بود، گرفتیم که حرمت احمد را حفظ کنیم و خبر مصدومیت وی را اعلام کنیم. آیا غیر از این کار باید انجام می دادیم؟

در اینجا می خواهم خطاب به احمد جمشدیان اعلام کنم در موضوعات رخ داده چنانچه قصوری از طرف بنده رخ داده، عذرخواهی کنم و به وی بگویم انتظار ما از شما این است که به خاطر سپاهان و سپاهانی ها با فراموشی مشکلات و ناراحت های خود و در این برهه حساس که دشمنان مان برای ناکامی سپاهان با هم متحد شده اند و باشگاه سپاهان نیاز وافر به آرامش، تمرکز و دوری از حاشیه ها دارد و دو بازی حساس را هم پیش روی دارد از وی به عنوان یک برادر بزرگتر سپاهانی بخواهم که فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۷: ۵۰ عصر در تمرینات حضور پیدا کند. "

در بخش پایانی این مطلب می خوانید: اطمینان دارم حضور احمد جمشیدیان در تمرینات از هر نظر برای تیم روحیه بخش و مثمر ثمر است و پایانی بر حاشیه های پیش آمده خواهد بود. احمد در این برهه لازم است که بار دیگر سپاهانی بودن خود را به همه ثابت کند. "