رئال‌ مادرید در دیدار برگشت برابر سلتاویگو در جام حذفی اسپانیا با تساوی دو بر دو متوقف شد تا با توجه به شکست دو بر یک در سانتیاگو برنابئو از دور رقابت ها حذف شود.

زین الدین زیدان از حذف شدن تیمش از کوپا دل ری ناراحت است ، اما  تاکید کرد که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد  تا رئال را قهرمان دو جام دیگر کند.

سرمربی رئال‌ مادرید در نشست خبری بعد از بازی ، گفت‌:   اگر کمی شانس داشتیم الان به دور بعد راه پیدا کرده بودیم. به‌ هر حال این فوتبال است و گاهی اوقات تیمی که شایسته پیروزی است به حق خود نمی رسد. ما در دیدار برابر سلتاویگو خوش شانس نبودیم اما این باعث نمی‌شود  که تسلیم شویم.

او ادامه‌ داد: طبیعی است که از این شکست ناراحت باشیم اما از عملکرد تیمم راضی هستم و براین باورم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. باید این دیدار را فراموش کرد و روی رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرد.

زیدان به نظر می رسد که از سوال خبرنگاران ناراحت شده بود. او گفت‌:  وقتی به سخنان شما گوش می‌دهم  احساس می‌کنم  که رئال‌ مادرید در رقابت های لالیگا باید برای سقوط نکردن بجنگد. رئال‌ مادرید در شرایط خوبی به سر می برید  و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. درست است که از جام حذفی کنار رفته ایم اما  بسیار خوب بازی کردیم. شخصیت خود را برابر سلتاویگو نشان دادیم هر چند متاسفانه از رسیدن به پیروزی بازماندیم.

او درباره ضعف در خط حمله تیمش، ‌اضافه کرد: اصلا نگران چنین چیزی نیستم. از عملکرد خط حمله تیمم راضی هستم و دلیلی برای نگران و عصبانیت وجود ندارد. باید به تلاش خود ادامه دهیم. هم بنزما و هم موراتا خوب هستند. احساس ناامیدی می‌کنم  وقتی ناراحتی بازیکنانم را می بینم. باید به آنها به خاطر تلاش و بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک بگویم.

زین الدین  زیدان در پایان سخنان خود گفت‌:  من به عنوان سرمربی رئال‌ مادرید  مسئول این شکست هستم. هنوز در دو جام بزرگ دیگر شانس قهرمانی داریم.