وقتی پپ پس از پیروزی مقابل  برنلی مقابل دوربین‌ها حاضر شد کمتر کسی فکر می‌کرد که ادبیات آقای متفکر تا این حد گزنده باشد. 

عادت نداشتیم گواردیولا را تا این حد آشفته ببینیم. تمام مطبوعات این مصاحبه و فضای حاکم بر آن را غیر معمول و طبیعی خواندند. تا این حد که خبرنگار از او پرسید که به نظر می‌رسد از این پیروزی خوشحال نیستی و مربی اسپانیایی این گونه پاسخ داد: بیشتر از چیزی که شماها باور کنید خوشحالم. سال نو مبارک!

بدون تردید این پیروزی پر گل 5 بر صفر مقابل وستهام در لندن روحیه آنها را تغییر خواهند کرد. هر چند که خالق تیک تاکا اظهار داشت: هنوز قوی نیستیم. 

 

مطبوعات بی رحم انگلیس که به علت عملکرد پرنوسان سیتی، با زبانی تند به انتقاد از این تیم پرداختند امروز اما از دری خوش وارد شده تا بلکه رابطه پپ با آنها بهتر شود.

باید دید این صلح آنها تا کی ادامه خواهد داشت.


 

 صلح مطبوعات انگلیس با پپ +عکس
سان


سان با استفاده از لقب وستهام تیتر جالبی زد. این روزنامه نوشت: چکش منچسترسیتی!

 
 
صلح مطبوعات انگلیس با پپ +عکس 
دیلی اکسپرس


دیلی اکسپرس با استفاده از عکس آگوئرو و استونز عنوان «بزن قدش» را استفاده کرد. این تیتر کنایه به پنج انگشت دست و پنچ گل زده شده دارد که بسیار انتخاب هوشمندانه ایست. 

تایمز و تلگراف از واژه «خشم» و استار آوای «بووم»! صدای چکش بر روی چیزی استفاده کرده‌اند.

 

صلح مطبوعات انگلیس با پپ +عکس 
تایمز


 

 صلح مطبوعات انگلیس با پپ +عکس
تلگراف


جالب است بدانید گاردین هیچ عنوانی از این بازی در تیتر اصلی خود نام نبرده و باید دید این روزنامه انگلیسی چه دلیلی برای این کار خود داشته است؟

 

 صلح مطبوعات انگلیس با پپ +عکس
دیلی استار


منچسترسیتی یکشنبه هفته آینده جدال سختی با اورتون خواهد داشت. این دیدار شاید مهمترین دقایق برای تیم آبی‌پوش باشد و باید دید گواردیولا آیا از این بحران جزیره خارج پیدا می‌کند؟