به گزارش پارس به نقل از فارس، قاسم غزالیان امروز اظهار داشت: وزنه برداری رشته ای سخت و فشرده است و اگر هر ورزشکاری به این ورزش علاقه نداشته باشد به جایی نخواهد رسید.

وی با اشاره به حضور خود در سالن تمرین وزنه برداری تصریح کرد: از صبح تا غروب من و فرزندانم برای توسعه و استعدادیابی وزنه برداری در سالن قائمشهر حضور داریم.

مربی سازنده وزنه برداری مازندران مهم ترین مشکلات این ورزش را کمبود امکانات ورزشی عنوان کرد و افزود: در برخی مواقع به علت نداشتن امکانات با میله های چوبی، وزنه برداران را آموزش می دهیم.

غزالیان گفت: پس از درخشش وزنه برداران ایرانی در المپیک استقبال این ورزش در کشور و به ویژه مازندران چشمگیر شده که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان است.

وی ابراز داشت: به خاطر نداشتن فضا و امکانات مطلوب، برخی از علاقه مندان را رد و یا پذیرش نمی کنیم.

مربی سازنده وزنه برداری مازندران در ادامه تصریح کرد: سالن کوچک و غیر استاندارد قائمشهر که قهرمانان زیادی را تحویل جامعه داده در شان قهرمانان و ورزشکاران نیست که باید هر چه سریع تر بازسازی شود.

غزالیان با اشاره به حمایت همه جانبه مردم مازندران از بهداد سلیمی اظهار داشت: سلیمی از قهرمانان المپیک، سنبل وزنه برداری دنیا، اسطوره ورزش ایران است که حرکت زننده هفته گذشته فدراسیون و مربی تیم ملی در شان این قهرمانی نامی ایران نبود.

وی در پایان افزود: سلیمی امید اول ورزش ایران در رقابت های مختلف برون مرزی به ویژه المپیک است که مسئولان حمایت و نگاه ویژه ای به مشکلات این قهرمانان داشته باشند.

به گزارش فارس، بهداد سلیمی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن از شاگردان قاسم غزالیان محسوب می شود که در حال حاضر نیز قهرمانان دیگری در سالن این مربی سازنده مشغول تمرین هستند.