هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشورمان فردا (چهارشنبه) با 6 دیدار برگزار می‌شود که این بازی‌ها را بررسی می‌کنیم.

*دبیری تبریز - یاسین‌پیشروی قم

تیم‌های همسایه جدول رده‌بندی در شرایطی با هم مصاف خواهند داد که دبیری با پیروزی پرگل خانگی هفته گذشته، روحیه‌ای مضاعف گرفته اما یاسین پیشرو شکست سنگینی برابر مس سونگون متحمل شد. یاسین‌پیشرو یک امتیاز بیشتر از شاگردان اصغری مقدم دارد و با همین یک امتیاز، یک رده از دبیری بالاتر است. مسی‌ها می توانند این اختلاف را به بیش از یک امتیاز افزایش دهند و به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

*تأسیسات دریایی - مس سونگون

تأسیسات و شمسایی با 22 گل زده، سومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند، این در حالی است که مس با حضور علیرضا صمیمی در دروازه، با تنها 8 گل خورده، از بهترین خط دفاع لیگ سود می‌برد. تأسیسات درصورت لغزش حفاری و پیروزی در این دیدار می‌تواند به صدر جدول نزدیک شود. جدال تیم‌های سوم و چهارم جدول یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته است.

*حفاری اهواز - آذرخش بندرعباس

تیم حفاری هفته پنجم و پس از شکست تأسیسات مقابل دانشگاه آزاد، به رده دوم جدول رسید و 25 گل نیز به ثمر رسانده است. آذرخش هم با انصراف طرح و توسعه از ادامه حضور در لیگ، در قعر جدول جای دارد و با 9 گل، بدترین خط حمله لیگ را به نام خودش ثبت کرده است. شاگردان روزپیکر در اهواز کار بسیار سختی برابر حفاری دارد.

*شهروند ساری - شهرداری ساوه

شهروند با احتساب سه امتیاز بازی با دبیری، در رده ششم و شهرداری نیز با 9 امتیاز هشتم است. شهرداری پنج هفته است که پیروز نشده و به لطف دو برد اول فصل خود، در میانه جدول قرار دارد. برنده این دیدار می تواند تا حدودی به بالای جدول نزدیک شود.

*مقاومت البرز - فرش‌آرای مشهد

تیم کرجی به لطف تساوی هفته گذشته مقابل شهرداری ساوه و به خاطر تفاضل گل به رده دهم جدول صعود کرد. فرش‌آرا دو شکست پیاپی مقابل تیم های اول و دوم تجربه کرد و این بار، به نظر نمی‌رسد کار سختی مقابل مقاومت داشته باشد.

*گیتی‌پسند اصفهان - دانشگاه آزاد

این دیدار، رویارویی تیم‌هایی است که وضعیتی کاملاً متفاوت با هم دارند. گیتی‌پسند هفت برد از هفت بازی خودش کسب کرده و نیز با 35 گل زده، بهترین خط حمله و با 13 گل خورده، دومین خط دفاع برتر لیگ را از آن خود کرده است. در آن سوی میدان، دانشگاه آزاد با کسب چهار امتیاز، در رده دوازدهم جدول است و با 11 گل، دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد. جدال شاگردان حسین شمس و رضا لک می‌تواند روحیه‌ای دوچندان به هر دو تیم برای ادامه فصل دهد.

گیتی‌پسند می‌تواند با پیروزی در این دیدار، به رکورد هشت پیروزی پیاپی برسد، پیش‌تر ماهان‌تندیس قم در فصل 94-93 هفت برد پیاپی کسب کرد ولی در هفته هشتم شکست خورد.

دیدار تیم‌های ارژن شیراز و طرح و توسعه الوند به علت کناره‌گیری طرح و توسعه با نتیجه سه بر صفر به سود ارژن اعلام شد.