برد برابر هیراکلس آن هم با درخشش رضا قوچان نژاد باعث شد تا هیرنفین یک بار دیگر گوی سبقت از آیندهوون مدافع عنوان قهرمانی را ربوده و در جایگاه سوم بعد از فاینورد و آژاکس ضلع سوم قهرمانی را تشکیل بدهد. نتایجی که نگاه ها به این تیم قدیمی هلند را تغییر داد و باعث شد تا هیرنفین بیشتر از قبل در تیررس رسانه ها قرار بگیرد.

در نظرسنجی که توسط سایت ووته بال هلند از مخاطبانش صورت گرفت یاران رضا قوچان نژاد با نتایجی که این فصل کسب کردند در بین 10 تیم شگفتی ساز سال 2016 فوتبال اروپا قرار گرفتند تا بیشتر از همیشه در کانون توجهات قرار داشته باشند.
 
به نوشته این سایت شاگردان استریپل با فوتبالی تهاجمی و تماشاگر پسند نه تنها توانایی های خود را به رخ کشیدند بلکه شگفتی ساز بزرگ هلند نیز لقب گرفتند تا بین تیم هایی در لیگ های مختلف اروپایی باشند که فراتر از انتظار عمل کرده اند.

رضا قوچان نژاد بعد از چند فصل پر فراز و نشیب در بازگشت دوباره به هیرنفین بعد از 7 فصل تا کنون یکی از عوامل اصلی موفقیت های تیمش بوده چون علاوه بر 4 گلی که تا به اینجای فصل به ثمررسانده تا در کنار دو مهاجم سوئدی الاصل هیرنفین مثلثی طلایی تشکیل دهد سه بار هم پاس گل داده تا در جدول موثرترین بازیکنان هلند جایگاه خوبی به خود اختصاص دهد.
 
این نتایج در حالی برای هیرنفین رقم خورده که باشگاه قدیمی هلند همواره در فصول گذشته دغدغه عدم سقوط داشت و هیچ گاه در کورس قهرمانی و صدرنشینان دیده نمی شد.