زمانی که آندارنیک تیموریان پس از پایان بازی استقلال و ماشین‌سازی قصد داشت از زمین بازی بیرون بیاید هواداران استقلال به شدت علیه او موضع گرفتند و این در حالی است که اول بازی این بازیکن از سوی استقلالی‌ها تشویق شد.

* فرشید اسماعیلی بازیکنی بود که توسط منصوریان تعویض شد و هواداران استقلال بعد از بازی به نشانه این تصمیم منصوریان به شدت اسماعیلی را تشویق کردند.

* عده‌‌ای از هواداران استقلال در اقدامی عجیب با شعار بی‌غیرت علیه تیموریان شعار دادند و این بازیکن هم به نشانه ناراحتی سرش را تکان داد.

* هواداران استقلال سؤال عجیبی از علی چینی مربی این تیم پرسیدند هواداران استقلال از او پرسیدند که آقای چینی در زمان تعطیلات چه‌کار می‌‌کردید که این اتفاقات افتاده است؟ هواداران زمانی این سؤال را از چینی پرسیدند که او قصد داشت به داخل رختکن برود و چینی هم در واکنش به این حرکت هواداران سرش را تکان داد.

* روزبه چشمی بازیکن استقلال که دروان نقاهت بعد از مصدومیتش را طی می‌کند در مواجهه با هواداران این تیم مورد سؤال آنها قرار گرفت آنها از چشمی می‌پرسیدند که این چه تیمی است که داریم و این بازیکن هم با حرکات دستش ناراحتی‌اش را از وضعیت موجود نشان داد.

* هواداران استقلال به شدت علیه داوری شعار می‌دادند.

* مربیان تیم ملی که در ورزشگاه حضور داشتند، در دقیقه 89 ورزشگاه را ترک کردند.

* در دقایق پایانی بازی رسول خطیبی با استرس و در حال نشسته بازی را تماشا می‌کرد.

* منصوریان در دقایق تلف‌شده بازی، حتی داخل زمین هم حضور داشت.

* بعد از پایان مسابقه بازیکنان ماشین‌سازی به سمت نیمکت استقلال و منصوریان رفته و با آنها روبوسی کردند.

* دقایق زیادی بعد از پایان مسابقه افتخاری مدیرعامل استقلال در جایگاه نشسته بود.

* برای جلوگیری از درگیری هواداران ماشین‌سازی و استقلال مسئولان ورزشگاه تصمیم گرفتند که ابتدا استقلالی‌ها بیرون بروند تا درگیری ایجاد نشود.