یوسف کرمی قهرمان تکواندو کشورمان که در فیلم «قهرمانان کوچک» نقش‌آفرینی کرده، در پاسخ به این سوال که پس از بازی در فیلم «قهرمانان کوچک» علاقه شما تا چه حد به سینما بیشتر شد، عنوان کرد: طبیعی بود که به جهت تجربه کردن دنیای ورزش حرفه‌ای در یک فیلم سینمایی، تجربه جدید بازی کردن در دنیای خاص و متفاوتی به نام سینما برای من جالب باشد. 

وی افزود: البته باید توجه داشت از آنجایی که ما ورزشکار هستیم و دید مردم نسبت به ما فرق می کند و تمایل ندارند ما را در هر نقشی ببینند، باید در انجام چنین کارهای خاص دقت کافی را انجام دهیم. 

کرمی از علاقه‌اش نسبت به سینما قبل از بازی در «قهرمانان کوچک» خاطرنشان کرد: در کل سینما را دوست دارم اما از آنجایی که 15 سال به طور شبانه روز ورزش کردم، فرصتی برای حضور در سینما در حد زیاد پیدا نکردم.

قهرمان تکواندوی کشورمان در مسابقات جهانی، در خصوص علت همکاری با این فیلم گفت: من تخصصی در رشته بازیگری نداشتم و در این زمینه دوره ندیده بودم اما از آنجایی که قرار بود نقش خودم را بازی کنم و از طرفی پس از خواندن فیلمنامه رویکرد مثبتی به جهت ورزش و حمایت از تولید ملی در آن مشاهده کردم، همکاری ما آغاز شد. 

وی افزود: اگر تلاش ما باعث شود حتی تعداد اندکی از بچه‌ها به سمت ورزش بروند و یا یک عضو خانواده برای خرید کالای ایرانی ترغیب شود، این فیلم کار خودش را کرده و به هدفش رسیده است.