به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، سپاهانی ها برای بازی حساس با داماش ۴ بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهند داشت. ۴ بازیکنی که بدون شک حضور هر کدام از آنها در زمین می تواند نقش تعیین کننده ای را برای آنها داشته باشد، به خصوص محمد رضا خلعتبری که باید از او به عنوان غایب بزرگ دیدار با گیلانی ها نام برد.

محمد رضا در بازی با استقلال و پس از درگیری با امیر حسین صادقی کارت زد دریافت کرد تا مجموع کارتهایش به عدد سه برسد و این بازی حساس را از دست بدهد.

فرشید طالبی مدافع تاثیر گذار طلایی پوشان هم در همین بازی اخیر با استقلال از بازی اخراج شد تا هم یک شب کابوس وار برای خودش رقم بخورد و هم در بازی با داماش غایب باشد. دیگر بازیکن سپاهان که ممکن است به بازی با داماش نرسد مدافع استرالیایی این تیم است. سوشاک هم که در مسابقه دوشنبه شب و به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت نتوانست به بازی ادامه بدهد وضعیت مبهمی برای دیدار با داماش دارد. او که به گفته پزشک سپاهان احتمال شکستگی صورتش زیاد است حتی اگر قرار باشد بازی کند باید روی صورتش ماسک مخصوص بزند.

همچنین حسین پاپی که قبل از دیدار با استقلال از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده بود با مشخص شدن اینکه پایش نشکسته است در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد اما به گفته رسول خوروش وضعیت او برای بازی داماش هنوز مشخص نیست.