محمدرضا داورزنی صبح امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان مرکزی گفت: قله افتخارات هر رشته ورزشی المپیک است و در حال حاضر والیبال تنها رشته تیمی است که توانسته این افتخار را کسب کند و در این رویداد بزرگ حاضر باشد.

داورزنی اظهار کرد: به همه آنچه که به عنوان یک برنامه استراتژیک در این 10 سال برای فدراسیون والیبال در نظر گرفته شده دست پیدا کردیم و می‌توان گفت که برنامه‌هایی که روزی برای فدراسیون هدف بود امروز دیگر تبدیل به خاطره شده است البته برای استمرار موفقیت احتیاج به یک بررسی، آسیب شناسی و تدوین برنامه جدید برای ده سال آینده هست.

وی افزود: امیر غفور و فرهاد قائمی که دچار آسیب‌دیدگی شده بودند تمرینات خود را آغاز کردند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این دو بازیکن به المپیک خواهند رسید.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:تیم والیبال 9 روز زودتر و با پرواز ویژه به برزیل اعزام خواهد شد و در آنجا دو بازی دوستانه با تیم ملی برزیل برگزار خواهیم کرد و با تمام توان به رقابت های المپیک وارد خواهیم شد.

وی بیان کرد: تنها با رسیدن به المپیک راضی نخواهیم شد و برای موفقیت در المپیک تا آخرین امتیاز خواهیم جنگید ولی باید در نظر گرفت که موفقیت با برنامه ریزی و به صورت پله به پله صورت خواهد گرفت.

داورزنی در پایان اظهار کرد: مسئولیت سنگینی بر دوش رئیس هیات والیبال استان مرکزی افتاده است و باید با یک برنامه ریزی مناسب گام های  استواری به سمت موفقیت برداشت البته والیبال استان مرکزی در سال های اخیر رشد خوبی داشته است ولی کافی نیست.