محمد پنجعلی درمورد تیمی که برانکو برای فصل جدید بسته است، گفت: به‌نظر من تیم خوبی بسته شده است و تا حدود زیادی خواسته‌های برانکو درمورد جذب بازیکن و برگزاری اردو تأمین شد. ظاهراً ماریچ قرار است در پرسپولیس بماند و حالا تنها موضوع مهم جذب یک مهاجم شش‌دانگ خواهد بود. با توجه به جدایی مهدی طارمی، پرسپولیس نیاز به یک مهاجم گلزن دارد و باید این را در نظر گرفت که این تیم باید در سه جام بجنگد.

وی در ادامه با اشاره به جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس خاطر نشان کرد: من برای آنها به‌عنوان یک ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنم و باید گفت که آنها برای پرسپولیس زحمت کشیدند. طبیعتاً تصمیم‌گیری برعهده خودشان بود، ولی به‌نظر من طارمی و رضاییان باید در پرسپولیس می‌ماندند. امسال رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و این دو بازیکن بهتر می‌توانستند خودشان را نشان بدهند و با شرایط بهتری به فوتبال اروپا بروند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه اصلی‌ترین رقیب سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است، تصریح کرد: استقلال رقیب دیرینه ما برای کسب عنوان قهرمانی است و امسال هم این تیم رقیب اصلی پرسپولیس خواهد بود.