هر روز که می‌گذرد ماجرای قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس وارد فاز تازه‌ای می‌شود و به نظر می‌رسد داستان فسخ قرارداد این بازیکن قرار نیست تمام شود. هفته گذشته بود که نماینده رامین رضاییان به سازمان لیگ رفت و قرارداد این بازیکن را به صورت یکطرفه فسخ کرد، اتفاقی که با واکنش شدید مدیران پرسپولیس، پیشکسوتان این باشگاه و البته اهالی رسانه همراه شد. در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که فسخ قرارداد رضاییان غیرقانونی بوده است اما به نظر می‌رسد آنها تمام واقعیت را عنوان نمی‌کنند. در این بین مسئولان کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مدعی هستند که او با توجه به بندی که در قراردادش داشته ترجیح داده قراردادش را فسخ کند.

اما نکته عجیب این است که روز چهارشنبه عده‌ای از هواداران پرسپولیس جلوی در فدراسیون فوتبال تجمع کردند و مهدی تاج در گفتگو با آنها مدعی شد که فسخ قرارداد رضاییان با پرسپولیس قانونی نبوده است و این بازیکن نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

نکته جالب این جا است که تمام این حرف و حدیث‌هایی که در مورد قرارداد رضاییان پیش آمده است بر سر یک اتفاق عجیب است. رضاییان ادعا می‌کند که تمام پولش را طبق بندی که در قراردادش بوده دریافت نکرده است و مسئولان پرسپولیس ادعا می‌کنند که طبق قراردادش با او تسویه حساب کرده‌اند. اما ماجرا از این قرار است که رضاییان در تعطیلات نیم فصل گذشته بدون اجازه اسپانسر باشگاه پرسپولیس یکی از برندهای پوشاک را تبلیغ کرد که این موضوع باعث شکایت شرکت 3090 از این بازیکن شد. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بعد از این اتفاق رضاییان را 30 درصد جریمه کرده و همین اتفاق باعث ناراحتی مدافع ملی‌پوش این تیم شد و او در نهایت تصمیم گرفت این تیم را به مقصد ریزه اسپور ترک کند.

در اینکه نحوه فسخ قرارداد رضاییان با پرسپولیس چندان حرفه‌ای نبوده است شکی نیست ولی به نظر می‌رسد این بازیکن برای کار خود دلایلی داشته است و از مسائل پیش آمده در باشگاه پرسپولیس چندان راضی نبوده است.