سینا عشوری در خصوص صدور رضایت‌نامه‌اش برای باشگاه تراکتورسازی گفت:‌ باید از سردار آجورلو تشکر کنم که خیلی در این زمینه زحمت کشید، همینطور از آقای آذری و مسئولان ذوب‌آهن که کمال همکاری را با من انجام دادند تا در جایی که دلم می‌خواست بازی کنم. این اولین سالی بود که با دل و احساسم یک تیم را انتخاب کردم.

او عنوان کرد: باید از یحیی گل‌محمدی و پسرش امیرحسین هم تشکر کنم که به من کمک فکری دادند. آقا یحیی به من گفت در تیمی بازی کن که دلت می‌خواهد و از او تشکر می‌کنم که در این راه به من کمک کرد.

عشوری در مورد پیوستن بازیکنانی مثل محسن بنگر و محمد ابراهیمی به تراکتورسازی گفت: ابراهیمی به خانه خودش برگشته و برایش آرزوی موفقیت دارم. بنگر هم بازیکن با تجربه‌ای است که می‌توان از تجربیاتش استفاده کرد. امسال با تلاش‌های بازیکنان و همچینن آقایان آجورلو و قلعه‌نویی فقط به فکر قهرمانی هستیم و هیچ هدفی جز قهرمان شدن نداریم. امسال سال قهرمانی تراکتورسازی است و باید هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن تراکتورسازی در مورد اینکه آیا برای فصل بعد از لحاظ مالی با این باشگاه به توافق رسیده است یا خیر گفت: در این زمینه هنوز به صورت قطعی با باشگاه صحبت نکرده‌ام ولی مطمئنا در مورد مسائل مالی به خاطر هواداران، از یکسری خواسته‌هایم کوتاه می‌آیم. آنها همیشه به من لطف دارند و مدیون محبت‌هایشان هستم.