حسین عبدی درباره جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما جلسه ای در هیات مدیره داشتیم وبحث های خوبی هم مطرح شد اما تصمیم گیری نهایی درباره چند موضوع به جلسه پیش رو موکول شد. کارها را طبق روال انجام می دهیم و دوستان مان در امور اجرایی هم بحث نقل و انتقالات را پیگیری می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد بازیکنان جدید پرسپولیس بدون نظر برانکو جذب این تیم شده اند، خاطرنشان کرد: اصلا این مساله صحت ندارد. مطمئنا مسوولان اجرایی باشگاه با توجه به لیستی که آقای برانکو در اختیارشان قرار داده در حال جذب بازیکن هستند باشگاه هم کار خودش را انجام می دهد. هفته آینده که برانکو به ایران برگشت درباره این مسایل هم صحبت خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس ب مقابل تیم دانشجویان که به تساوی یک-یک انجامید بیان داشت: دنبال کسب نتیجه نبودیم. این بچه ها 14 روز بود که دور هم جمع شده بودند و تمرین می کردند مقابل تیمی هم بازی داشتیم که استقلال تهران را متوقف کرده بود و از کیفیت بالایی برخوردار بود. بازی را هم یک برصفر جلو بودیم که در نهایت یک - یک مساوی کردیم.

وی در ادامه افزود: این بچه ها از بین حدود 2هزار نفر غربال شدند و برای اینکه مشکلی به وجود نیاید ما آنها را بر اساس کد ثبت کردیم. در حال حاضر هم در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی زندگی می کنند و زیر نظر هستند. درباره حرف های زشت و زننده ای که در فضای مجازی زده می شود توجه ای ندارم. می دانستم که با انجام دادن این کار بزرگ چنین حرف هایی درست می شود اما بهتر است  این دوستان به دنبال کسانی باشند که اهل این کارها هستند. تمام مدارک و کارهای ما مشخص است.

عبدی در پایان درباره پاکت پیشنهادی شرکت جیووا برای تهیه پوشاک این تیم برای لیگ شانزدهم گفت: به جز شرکت جیووا، چند شرکت و برند معتبر دیگر هم پیشنهادات خود را ارایه داده اند ما در حال بررسی این پیشنهادات هستیم و در اسرع وقت و قبل از شروع دور جدید تمرینات برند جدید تیم را برای تهیه پوشاک و البسه معرفی می کنیم.