به گزارش پارس به نقل از کاپ حسین عبدی درباره اینکه هیات مدیره پرسپولیس چقدر برای اجرای برنامه های برانکو در پرسپولیس تاکید دارد اظهار داشت: هیات مدیره به شکل کامل با بحث های فنی مد نظر برانکو همراه است. اکثر اعضای هیات مدیره پرسپولیس فنی هستند و می توانند نظرات خودشان را بیان کنند اما تیم را سرمربی می بندد. همه دست به دست هم داده اند که از برانکو حمایت کنند تا نظرات او را پیش ببرند.
وی درباره اینکه گفته می شود هیات مدیره  با برانکو هماهنگ نیست خاطرنشان کرد: اصلا این بحث واقعیت ندارد. حتی اگر برخی مسائل علیرغم نظر گروهی از هیات مدیره باشد چون برانکو قرار است تیم را رهبری کند و به قهرمانی برساند و بر اساس این قول، قراردادش منعقد شده است در نهایت تصمیم او عملیاتی می شود. هیات مدیره به دنبال اعمال نظرات برانکو است. 
سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت کریم باقری و اینکه او گفته در صورتی به پرسپولیس می آید که تیم قوی بسته شود بیان داشت: باقری با پرسپولیس قرارداد دارد ولی هر کسی می تواند بر اساس نظرات خود صحبت کند. باقری بازیکن بسیار خوبی بود و یک پیشکسوت خوب هم برای پرسپولیس محسوب می شود. البته من چنین اظهارنظری را از باقری نشنیده ام. به طور حتم باقری باید بر اساس قراردادش عمل کند.
وی درباره وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مساله اسپانسر در اولویت است اما اولویت های فعلی در این برهه زمانی جذب بازیکنان است. وزارت ورزش بهتر از هر فرد دیگری می داند که باید بودجه لازم را در اختیار باشگاه قرار دهد. 
عبدی درباره اینکه گفته می شود مذاکره سیدجلال حسینی با محمدحسین نژادفلاح دکوری بوده عنوان کرد: من نمی دانم حسینی با نژادفلاح چگونه صحبت کرده است اما هر بازیکنی که در فهرست برانکو باشد با او صحبت می کنیم.