احمد ابراهیمی ؛ درباره جلسه توجیهی فروش باشگاه نفت تهران، اظهار کرد: طبق مصوبات قانونی ، وزارت نفت دیگر نمی تواند در ورزش حرفه ای هزینه کند. ما هم طبق همین قوانین مجبور به فروش باشگاه نفت تهران هستیم.

وی افزود: به عنوان یکی از افرادی که در باشگاه نفت فعالیت می کردم، به هیچ وجه موافق واگذاری باشگاه نیستم اما به هر حال باید به قوانین احترام گذاشت.

مدیراجرایی باشگاه نفت تهران  در پاسخ به سوالی مبنی بر این که به نظر می رسد باشگاه صنعت نفت آبادان برخلاف نفت تهران مورد حمایت وزارت نفت قرار دارد، بیان کرد: این تیم در لیگ دسته اول مورد حمایت وزارت نفت قرار می گرفت و اکنون با صعود به لیگ برتر، وارد ورزش حرفه ای شده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم وضعیت این تیم به کجا می رسد. هر چند بسیار بعید می دانم براساس قانون وزارت نفت در لیگ برتر، بتواند به صنعت نفت کمک کند.

ابراهیمی درباره این که با وجود مخالفت هیئت فوتبال استان تهران، چند مشتری شهرستانی در جلسه امروز حضور داشته گفت: کمیته واگذاری باشگاه درباره انتقال تیم شرایطی را ذکر نکرده ،اما اگر هیئت فوتبال استان تهران و اداره ورزش و جوانان با واگذاری نفت به شهرستان مخالف باشند، باید تدابیر ویژه ای برای باقی ماندن امتیاز این تیم در تهران اتخاذ شود.

سرپرست باشگاه نفت تهران درباره وضعیت بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت پس از واگذاری باشگاه، بیان کرد: به طور حتم افرادی که قراردادشان به پایان رسیده، آزاد محسوب می شوند و مشکلی برای جدایی ندارند اما آن هایی که با نفت قرارداد دارند، به عنوان سرمایه باشگاه در اختیار خریدار قرار می گیرند.