مجتبی حق دوست  درباره پیروزی تیم فوتبال نفت تهران مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آنالیزورها و تدابیر کادر فنی نفت تهران، در طول هفته قبل به خوبی روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده بودیم و می دانستیم برتری مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست.
 
وی درخصوص گلزنی خود در این بازی، گفت: اعتماد منصوریان برای به زمین فرستادن من در این گل تاثیر زیادی داشت و با توجه به این موضوع با وضعیت روحی و روانی خوبی وارد زمین شدم و در حضور هواداران  پر شمار به پرسپولیس گل زدم . خوشحالم که با گل من فاصله نفت با پرسپولیس دوباره و تقریبا پیروزی ما قطعی شد.
 
هافبک جوان تیم فوتبال نفت تهران، درباره ادعای منصوریان مبنی بر این که  مجتبی حقدوست، مجتبی جباری آتی فوتبال ایران خواهد شد، بیان کرد: تلاشم را برای رسیدن به بالاترین سطح فوتبال به کار می گیرم و با آینده نگری امیدوارم به جایگاه های خوبی برسم.
 
حق دوست درباره شانس رسیدن نفت به سهمیه آسیا، گفت:  2 بازی آتی مقابل فولاد و سایپا اهمیت فراوانی برای رسیدن نفت به سهمیه آسیا دارد. ما برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کنیم و امیدوارم با برد در 2 بازی پایانی فصل جز تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا باشیم.
 
بازیکن شهرستانی تیم فوتبال نفت تهران درباره اسکان خود در خوابگاه ورزشگاه تهرانسر و مشکلات موجود در این خوابگاه، توضیح داد: من در خوابگاه ورزشگاه اختصاصی نفت زندگی می کنم. در ابتدای فصل مشکلی از لحاظ تغذیه نداشتیم اما با بحران مالی باشگاه قبل از تعطیلات نوروز در خورد و خوراک بازیکنانی که در خوابگاه سکونت دارند، مشکلات زیادی به وجود آمد. هر چند پس از عید این مشکلات تا حد زیادی رفع شد و وضعیت تغذیه ما بهتر شده است.
 
وی درباره مبلغ قراداد خود با باشگاه نفت، اظهار کرد: قرارداد من کمتر از 50 میلیون است اما بخش عمده‌ای از این پول را تاکنون دریافت نکرده ام.
 
هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پایان درباره پیشنهادات خود برای فصل بعد، گفت: از یک باشگاه پیشنهاد غیر رسمی دریافت کرده ام اما به دلیل بلاتکلیفی باشگاه نفت، نمی توانم درباره قرارداد فصل بعد صحبت کنم. اگر وضعیت باشگاه درست شود، تمایل زیادی به ادامه بازی برای نفت دارم.