این دوره از رقابتها به مدت چهار روز به میزبانی سوئیس در شهر مونترو برگزار شد که در نهایت در بخش مردان بلژیک با دو طلا عنوان قهرمانی را کسب کرد. تیم تکواندو آذربایجان در این دوره از رقابتها موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز دست پیدا کرد. هر دو مدال این تیم را تکواندوکاران ایرانی بدست آوردند.

نکته مهم در این بخش حضور یک ایرانی دیگر در ترکیب تیم ملی آذربایجان بود. پیام قبادی که تا همین چندماه پیش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی مبارزه می کرد و سابقه حضور در تیم ملی رده های سنی مختلف را دارد در وزن ۸۷- کیلوگرم به میدان رفت و موفق به کسب مدال برنز شد. 

وی در این مسابقات تکواندوکاران سرشناسی از فرانسه ، کرواسی ، فرانسه و انگلستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مبارزه بازماند و به نشان برنز دست پیدا کرد. 

میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی تیم آذربایجان که سهمیه المپیک را کسب کرده برای این تیم موفق به کسب مدال طلا شد. هدایت تیم ملی آذربایجان برعهده رضا مهماندوست است. 

همچنین راحله آسمانی تکواندوکار ایرانی تیم ملی بلژیک در این دوره از رقابتها به نشان برنز دست پیدا کرد. آسمانی از سوی فدراسیون جهانی به عنوان سفیر حسن نیت انتخاب شده است.