محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از صعود تیمش به لیگ برتر  گفت: خدا را شکر، خداراشکر، خداراشکر. خدا کمک کرد که برنامه ریزی و هدف سنجی یک ساله مان را محقق کنیم. از ابتدای فصل تا کنون با تمامی مشکلاتی که داشتیم توانستیم نتیجه بگیریم و در جنک با مشکلات و تیم های دیگر موفق شویم به لیگ برتر صعود کنیم. خدا را شاکریم که کمک کرد مزد زحمات خود را بگیریم . بازیکنان تیمم با تمام توان و از جان و دل به میدان رفتند و خدا را سپاس گزاریم که اجازه نداد شرمنده هواداران شویم. این برد و صعود را به مردم خوب ساوه تقدیم می کنم.

 

وی در مورد بازی حساس با دانشگاه ازاد تهران افزود: همانطور که از قبل می دانستیم این بازی، بازی خوب و باکیفیتی از آب درآمد. تیم دانشگاه ازاد با داشتن بازیکنان بزرگ و با تجربه و حضور حسین شمس و کادرفنی قوی تیم خطرناکی بود و می دانستیم فارغ از شرایط حساس جدول این بازی نزدیک و دیدنی خواهد بود. در این دیدار علیرغم شروع خوب با چند اشتباه فردی از حریف عقب افتادیم اما بازیکنان با ارائه بازی خوب و تاکتیکی و انجام تمریناتی که در طول هفته مرور کرده بودیم توانستیم از حریف پیش بیفتیم. حتی در دقایق پایانی باز هم فرصت گلزنی داشتیم که با بدشانسی ازدست دادیم اما خدا را شکر می کنیم که جواز حضور در لیگ برتر را به دست اوردیم. بازیکنان ما ثابت کرده بودند که مرد روزهای سخت هستند و در این هفته پایانی هم این موضوع را به همگان نشان دادند و دست تک تک آنها را می بوسم.

 

خبیری در مورد فصل آینده شهرداری ساوه گفت: ماموریت بنده مربوط به این فصل مسابقات بود و خوشحالم که با کمک خدا توانستم این ماموریت را با موفقیت پشت سر گذاشته و برای بار سوم یک تیم را به لیگ برتر فوتسال برسانم. در پایان از کمیته محترم فوتسال، کمیته داوران و همه ناظران و تمام دست اندرکاران این لیگ تشکر می کنم . همچین از افتخاری که با وجود مشغله زیاد وقت گذاشتند و به این بازی آمدند سپاسگزارم که رنگ و بوی خاصی به این نبرد داد.